kapubanner for mobile

2008. október 4.


Ügyfélkapcsolat mesterfokon

Helyszín: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet 1013 Bp. Krisztina krt. 39/B

Szervező: Maruzsi Ágnes, [email protected]

Cél

a hatékony, megbízható és pontos ügyfélkezelés művészetének elsajátítása; a panasz mint értékteremtő forrás tudatosítása, körkép az ügyfélpanaszok kezelésének fogásairól, az ügyfelek megelégedésének növelése a reklamációkból kiindulva, mint a vállalati imázs javításának eszköze.

Ajánljuk

vevő/ügyfészolgálati munkatársaknak és vezetőknek, kereskedelmi és vezetői asszisztenseknek, minőségbiztosítási munkatársaknak.

Tartalom

  • az ügyfélszolgálat fő céljai, folyamatai, adminisztrációja
  • a reklamáció helye az ügyfélkapcsolatokban
  • érvelés- és tárgyalástechnika: építő jellegű megközelítés, párbeszéd, kölcsönösen előnyös megoldások, hatásos lezárás
  • aktív odafigyelés, célravezető viselkedési módok, asszertivitás, strukturált reklamációkezelés
  • írásos válasz a reklamációra, „minőség” a reklamációk mögött: a gyakori esetek gyűjtése, osztályozása, azonosítása

    Időtartam: 2 nap
    Időpont 2007 okt. 29 - 30
    (Hétfő - Kedd)
    2008 máj. 15 - 16
    (Csütörtök - Péntek)
    2008 júl. 3 - 4
    (Csütörtök - Péntek)
    Részvételi díj: 130 000 Ft áfa