2008. október 4.
Ügyfélkapcsolat mesterfokon
Helyszín: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet 1013 Bp. Krisztina krt. 39/B
Szervező: Maruzsi Ágnes, [email protected]
a hatékony, megbízható és pontos ügyfélkezelés művészetének elsajátítása; a panasz mint értékteremtő forrás tudatosítása, körkép az ügyfélpanaszok kezelésének fogásairól, az ügyfelek megelégedésének növelése a reklamációkból kiindulva, mint a vállalati imázs javításának eszköze.
Ajánljuk
vevő/ügyfészolgálati munkatársaknak és vezetőknek, kereskedelmi és vezetői asszisztenseknek, minőségbiztosítási munkatársaknak.
Tartalom
Időtartam: 2 nap
Időpont 2007 okt. 29 - 30
(Hétfő - Kedd)
2008 máj. 15 - 16
(Csütörtök - Péntek)
2008 júl. 3 - 4
(Csütörtök - Péntek)
Részvételi díj: 130 000 Ft áfa