kapubanner for mobile

2008. szeptember 19.
Business Coach Akadémia - Konfliktuskezelés támogatása coachinggal

Helyszín: Budapest Belváros
Szervező: Business Coach Akadémia

A workshop célja:

A konfliktuskezelés workshop célja, hogy segítsen átlátni a konfliktusok kialakulásának okait, megismertesse a főbb konfliktuskezelési módokat, és azok használhatóságát különböző helyzetekben. Továbbá foglalkozunk azokkal a témákkal, amikre egy leendő coachnak szüksége van, hogy képes legyen segítséget nyújtani az ügyfeleknek abban, hogy felkészülhessenek a kényes helyzetekre, lássák a konfliktusokban rejlő pozitív változások lehetőségét, és hogy segítséget tudjanak nyújtani a konfliktusokból eredő feszültség levezetésében.

Kiknek ajánljuk?

Ajánlom azoknak, akik szeretnék kibővíteni eszköztárukat a konfliktuskezelésben, akik szeretnének fejlődni a konfliktuskezelésükben, és akiket érdekel a lehetséges megoldások kidolgozása.

Tematika:

1. Konfliktuskezelési alapismeretek:

  • A konfliktusok okai, típusai
  • A megoldatlan konfliktusok következménye
  • Mire jó egy konfliktus?
  • Hogyan viselkedem egy konfliktusban?

    2. Konfliktuskezelési stílusok

  • A vezető szerepe a konfliktusban
  • Hogyan segítsen, és hogyan ne segítsen a vezető?
  • A vezetőtől eredő konfliktusok
  • Felkészülés a konfliktushelyzetekre
  • A mindenki számára megfelelő konfliktusok keresése
  • Hatékony kommunikáció, Nyílt, együttműködő

    3. Kommunikáció - asszertív kommunikációs stílus alkalmazása, az együttműködés kultúrája

  • A konfliktus és a stressz

    4. Milyen eszközökkel, tesztekkel mérhető a vezető konfliktuskezelése?

    5. Milyen eszközökkel segíthet a coach ügyfelének, hogy még jobban kezelje a konfliktusokat

    6. Konkrét esetek, hogyan segített a coach

    Előadó : Oborni Kata - business coach és tréner

    A workshop időpontja: 2008.09.19 9:00-13:00

    További információ:

    E-mail: [email protected]

    www.businesscoach.hu