Helyszín: Szirák - Hotel Kastély Szirák
Szervező: TEQUA International Kft. TÜV Akadémia
Kaizen (改善): Japánul "változtass a jóért" vagy "fejlesztés"; "continual improvement - CIP" (angol) "Kontinuierliche Verbesserung Prozesse - KVP"(német). Filozófia, mely a munkahely "minőség" stratégiáját jelenti és gyakran társul más minőség-szabályozó rendszerekkel és módszerekkel, mint például Deming PDCA ciklusával. A Kaizen célja a veszteségek kiküszöbölése, azaz "azon tevékenységeké, melyek költséget okoznak, de nem teremtenek értéket". Standardizálás követi, mely a szabályozott munkafolyamatokban testesül meg.
Képzés ideje és tartalma - (8 óra):
Kaizen tevékenység, a dolgozók bevonása:
A Kaizen filozófia lényege, a folyamatos fejlesztés módszertana
A Kaizen 4 alapelve
A Kaizen formái (egyéni/csoportos)
A csoportos Kaizen szervezése, folyamata
Az egyéni Kaizen szervezeti és motivációs feltételei, példák
A Kaizen integrálása a napi munkafolyamatokba
5S:
Az 5S mint a Lean megalapozásának alapeleme
Az 5S lépései
5S gyakorlat
Az 5S továbbfejlesztése a vállalat teljes területén
Tudjon meg többet a Lean tréningsorozatról:
http://www.tuvakademia.hu