2009. április 16. - 2009. április 17.
Értékesítés csúcsformában
Helyszín: Budapest Szervező: Cegos Tanácsadó és Tréning Kft., Kilián Krisztina, Tel.: 319 1933
Kiknek ajánljuk?
A tréningre elsősorban azokat várjuk, akik egy szintetizáló, a gyakorlatban gyorsan alkalmazható programot keresnek.
A program röviden:
Bújjon az ügyfelek bőrébe, hogy jobb értékesítő legyen!
1. kívánság: "Bárcsak olyan fontos lennék, mint amilyen fontosnak az értékesítő mond!"
2. kívánság: "Bárcsak az értékesítő meghallgatna, és megértené, mire van szükségem!"
3. kívánság: "Bárcsak az értékesítő személyre szabná megoldását az igényeim szerint!"
4. kívánság: "Bárcsak az értékesítő őszintén válaszolna a kérdéseimre, és segítene a legjobb üzleti döntés meghozásában!"
5. kívánság: "Bárcsak a szerződés aláírása után is fontos maradnék az értékesítő számára!"
E-learning modulok:
1. Az ügyfél nézőpontja
2. Felkészülés a közös sikerre
3. Az ügyfél rejtett világának felfedezése
4. A testreszabott ajánlat szenvedélyes bemutatása
5. Kölcsönösen előnyös lezárás
6. Szállítási ígéretek teljesítése hosszú távon
További információ:
www.cegos.hu