kapubanner for mobile

2009. február 20.
Business Coach Akadémia - Testbeszéd fejlesztése coachinggal

Helyszín: Budapest Belváros

Szervez?: Business Coach Akadémia, [email protected]

A workshop célja
Mindnyájan tudjuk, hogy az ember nem csak szavakkal kommunikál, és hogy kommunikációnk igen nagy részét a non-verbális kommunikáció tölti ki. A non-verbális kommunikáción belül a testbeszéd az, ami leginkább árulkodik a beszél? véleményér?l, érzéseir?l, az adott szituációhoz való hozzáállásáról, a személyiségér?l. De nem csak általában a világhoz és saját magához való viszonyulását, hanem a beszél? partneréhez való hozzáállását is jobban megérthetjük. Ezért is fontos egy leend? coach számára, hogy ismerje azokat a jeleket, amik nem szóbeliek, mégis fontos információt közölhetnek a coachee-ról, hiszen anélkül nem tudunk segíteni, hogy ne értenénk meg minél jobban a coacheet. Ehhez nyújt segítséget a testbeszéd workshop, ami egyben szélesíti ön és emberismeretünket is és jobban segíthetjük ügyfeleinket, hogy ?k is hatékonyabban használják testbeszédüket.

Kiknek ajánljuk?
Ajánljuk azoknak ezt a workshopot, akik szeretnének megismerkedni a testbeszéd jellemz?ivel, hogy annak segítésével összetettebb és mélyebb legyen mások megértése, hogy felismerjék azokat a jeleket, amik arról árulkodnak, hogy mikor nincs összhangban a viselkedés azzal, amit mondunk.
A non-verbális nyelvet nem tudatosan alkalmazzuk, de gyakorlással sok mindent meg lehet tanulni, amihez hetekre van szükség. Ezen a workshopon megalapozzuk azt a tudást, ami a non-verbális jelek értelmezéséhez és a saját non-verbális kommunikációnk tudatosabb alkalmazásához segít hozzá.

Tematika
 Mi a testbeszéd?
 Miért érdemes a testbeszéddel foglalkoznunk?
 A kommunikáció összefüggései
 A testbeszéd szerepe az interperszonális kommunikációban
 Mire figyeljünk? Mit vehetünk le a testbeszédb?l? Mit adhatunk át a non-verbális kommunikáció által?
 A testbeszéd f?bb megnyilvánulásai
 Hogyan viselkedjünk és tereljük jó irányba a zárkózott, agresszív vagy szétszórt figyelemmel rendelkez? ügyfeleket?
 Els? benyomás szerepe és megnyilvánulásai a testbeszédben
 Helyzetgyakorlatok: önmagunk és mások megfigyelése
 A helyes testtartás
 Milyen az ideális coach testbeszéde?
 Milyen eszközökkel és hogyan tudja segíteni a coach ügyfelét hogy még jobb legyen a testbeszéde (shadow coaching, „tükör”, szerepjáték…)
 Konkrét esetek, amikor a coacheenak a testbeszédét kellett fejleszteni, hogyan, miként történik ez?
 Szakirodalom

El?adó: Oborni Kata - business coach és tréner

A workshop id?pontja: 2009.02.20 14:00-18:00