2009. június 19.
Business Coach Akadémia - Coach értékesítés és etika
Helyszín: Budapest Belváros
Szervez?: Business Coach Akadémia, [email protected]
Újabb és újabb coach jelöltek végeznek jobbnál jobb coach iskolákban. Nem könny? azonban a megszerzett tudást eladni a coach piacon. A workshop célja, hogy a coach megismerje azokat a technikákat, amelyek elengedhetetlenek saját maga eladásában. Az értékesítés is olyan készségeken alapul, ami fejleszthet?. Ha a coach az értékesítési technikákat tudatosabban alkalmazza, növeli esélyét, hogy a képzésbe fektetett energia és pénz valóban megtérüljön. Nem egy általános értékesítési workshop, hanem specifikusan coachoknak szóló meghívott vendégel?adókkal: coach marketingben tapasztalt szakember és coach szerz?désben jártas ügyvéd is rendelkezésre áll a részvev?k kérdéseinek megválaszolására.
Kiknek ajánljuk?
Mindazon kezd? és haladó coachoknak, akik jobban meg akarják érteni, hogy mi az, ami valóban számít egy termék, egy szolgáltatás értékesítésekor. A workshop jól illeszkedik a kommunikáció és prezentáció- és tárgyalástechnika témájához.
Tematika
A magyar coaching piac
Coach personal brand
Coach szerz?dések kötelez? tartalma, buktatói
Coach titoktartás, etika
Coach önéletrajzírás specialitásai
Piac szegmentáció, pozícionálás
Ajánlás szerepe, Kapcsolati t?ke
Mik a leggyakoribb kérdések coach tenderen?
Marketingeszközök (mit igen, mit ne)
Lift speach
Ajánlatkészítés, professzionális írásbeli kommunikáció és utógondozás
Árazási stratégia
El?adó: Komócsin Laura - az International Coach Federation magyar tagozatának elnöke, a Business Coach Szakmai közösség elnöke
A workshop id?pontja: 2009.06.19 9:00-18:00