2009. június 26.
Business Coach Akadémia - Personal branding és karizma
Helyszín: Budapest Belváros
Szervez?: Business Coach Akadémia, [email protected]
A sikeres vezet?vé váláshoz nem elég a szakmaiság és az elkötelezettség, fontos szerepe van az er?s kisugárzásnak, a meggy?z? személyiségnek. A személyiség-brand fejlesztése annak beazonosítását jelenti, hogy az egyén miben különbözteti meg magát, mit?l válik egyedivé, milyen értékek mellett kötelezi el magát, mit képvisel. A személyiség-branding hozzájárul a bels? energiák optimalizálásához, a karizma er?sítéséhez, a kulcs személyiség jegyek láthatóvá válásához, a „világos és tiszta” beszédhez, a mások általi tisztelet és elismertség kivívásához, a harmonikus és kiegyensúlyozott megjelenéshez valamint a könnyebb és gyorsabb döntéshozatalhoz.
Kiknek ajánljuk?
Kezd? és haladó coachoknak egyaránt, akik a téma iránt érdekl?dnek, szeretnék megismerni a personal branding elméleti hátterét, megismerkedni a fejlesztés eszközeivel és azt coaching munkájuk során felhasználni, illetve saját személyiség-brandjüket fejlesztenék.
Tematika
Miért fontos a személyiség-brand?
Személyiség-brand fejlesztés
A személyiség-branding 8 alaptörvénye
Az én-brand módszer 3 fázisa
Az én-brand marketingje
Konkrét esetek
Szakirodalom-ajánló
El?adó: Kurucz Balázs - business coach és tréner
/ Tóth Tamás
A workshop id?pontja: 2009.06.26 9:00-13:00