Helyszín: NEXON Székház, 1138 Budapest, Váci út 184-186.
Szervező: nexONEDU Oktatási Központ,
Képzésünkön a leendő bérügyintéző szakemberek nem csak a munkájukhoz szükséges tudást és az államilag elismert bizonyítványt szerezhetik meg, hanem karrierlehetőséget is kapnak, mivel egy különösen piacképes szakmát kínálunk. A képzési program az állami előírásoknak megfelelő, egységes ismereteken túl a megfelelő számítógépes készségek elsajátításában is segítséget nyújt.
A tanfolyam három modulból áll, mindegyiket külön vizsga zárja le, amelyek teljesítéséről a NEXON igazolást állít ki. A képzés végén, az állami vizsga előtt a hallgatók egy konzultációs napon is lehetőséget kapnak, hogy kérdéseikre választ kapjanak, illetve próbafeladatokat oldjanak meg.
A képzés során megszerezhető kompetenciák:
A vonatkozó jogszabályok ismerete, alkalmazása.
Alapvető általános gazdálkodási ismeretek és alkalmazásuk.
A humánerőforrással kapcsolatos ügyvitel-szervezési, adatfeldolgozási és adminisztrációs feladatok végzése.
Ügyfélszolgálati feladatokhoz szükséges kommunikációs képesség.
Munkaerő- és bérgazdálkodási feladatok végzése.
Bővebb információ és jelentkezés:
E-mail: [email protected]Tel: 1/465-5100
www.nexon.hu