kapubanner for mobile

2009. március 23.
Hatékonyság és asszertivitás az ügyfélszolgálatban

Helyszín: 1124, Budapest, Németvölgyi út 64.

Szervező: Végh Eszter, Pratte Mónika , Tel: 06-1-212-4412

ASSZERTIVITÁS ÉS HATÉKONYSÁG AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATBAN

Akiknek ajánljuk
Ügyfélszolgálatos, recepciós kollégáknak, titkárnőknek és mindazoknak, akik belső és külső ügyfél kapcsolattal rendelkeznek.

Képzési program

Önismereti blokk
· A szerepet fenntartó egyéni motivációs tényezők.
· Indulatok kezelésének felmérése.
· Empátia és decentrálási készségek egyéni bemérése.
· A konfliktuskezelés, problémamegoldás egyéni sajátosságai.
· A verbális és non-verbális kommunikációs szint feltérképezése.

Az ügyfél
· A másik emberről kialakított első benyomások szerveződése.
· Ügyféltípusok.
· Az ügyfél elvárásai, beállítódásai, viselkedése mögött meghúzódó motívumok értelmezése.
· Az ügyfél igazi, de rejtett motívumai.

Az ügyfél és ügyfélszolgálatos kapcsolata
· A különböző ügyféltípusokkal való bánásmód.
· A meggyőzés és befolyásolás módszerei.
· A helyzetek fölötti viselkedési kontroll megszerzése és fenntartása.
· A kommunikáció szerepe a helyzetek, problémák kezelésében.
· Az ügyfél igényeinek pontos és gyors bemérése, az ügyfelek utógondozása.



A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!

Időpont: 2009. március 23. hétfő 9.00 - 18.00-ig
Helyszín: Sämling Kft. oktatóterme, 1124. Budapest, Németvölgyi út 64.
Oktató: Márton Mónika
Ár: 50.000 Ft + Áfa
Az ár tartalmazza a tanfolyam díját, a tankönyvet és a képzés során folyamatosan felszolgált kávét, üdítőt, pogácsákat, édes süteményeket és az ebédet.