kapubanner for mobile

2010. január 25. - 2010. január 27.

Projektmenedzsment

Helyszín: Budapest

Szervező: Major Dominika, 1/279-1047

Célcsoport

A korszerű projektmenedzsment alapok megteremtése és a kapcsolódó képességek megszerzéséhez szükséges, testreszabott fejlesztési programterv kidolgozása. Háromnapos képzésünkön különös hangsúlyt fektetünk az ismeretek, a tapasztalatok és a motivációs tényezők összehangolására.

Cél

Frissen kinevezett projektvezetőknek, akik most ismerkednek a projektekkel, akiknek alapvető tudásra van szükségük a projekt jelentéséről, fogalmairól és technikáiról. Azoknak a vezetőknek, akik a cégükön belül a projektek támogatását, szervezeti megvalósítását irányítják. Projektmunkatársaknak, akik szeretnének átfogó képet kapni a projektek működéséről, a projektvezetés alapvető kérdéseiről.

Modulok:

A program az alábbi területeken támogatja a résztvevőket:

  • annak eldöntése, hogy szükségünk van-e egyáltalán projektre;
  • megértsük, mitől projekt egy projekt; mi a projekt kritérium rendszere;
  • hogyan vizsgáljuk egy projekt gazdaságosságát;
  • a projekt team funkcionális beillesztése a vállalati szervezetbe, és a leggyakoribb hibák elkerülése;
  • a megfelelő projektmenedzser kiválasztása;
  • hatékony, ütőképes projekt team összeállítása;
  • a projekttervezés alkalmazott módszertanának gyakorlatorientált megismerése;
  • projekt megfelelő előkészítése, tervezése és megvalósítása;
  • projekt controlling;
  • a projekt értékelése;


    1. Bevezetés

  • A projekt fogalma, alapdefiníciók.
  • A jó projektdefiniálás problematikája.
  • A célmeghatározás nehézsége és az eléréséhez szükséges erőforrások meghatározása.
  • A projekt nagyvonalú gazdaságossági vizsgálata.
  • A projektmenedzsment feladata.


    2. A szervezet feladatai és megoldásaik

  • A projekt team beillesztése a vállalati hierarchiába.
  • A beillesztés leggyakoribb problémái és megoldásuk.


    3. A projekt-team felépítése

  • A projektmenedzser feladatai.
  • A projekt team feladatai.
  • A hatékony projekt team kialakításának leggyakoribb módszerei; ezek előnyei és hátrányai.


    4. Projekttervezés I.

  • A projekttervezés lépései, módszertana.
  • A projektfázisok kialakítása és jelentősége.



    5. Projekttervezés II.

  • Projektdokumentáció.
  • Logikai kapcsolatok feltárása.
  • Határidők meghatározása.


    6. Projekttervezés III.•

  • Erőforrás allokáció.
  • Kockázatelemzés, kockázat kezelés.
  • Lehetséges módosítások.


    7. Projekt megvalósítása

  • Nyomon követés.
  • Controlling-módszerek.
  • Változások kezelése.
  • Eltérések elemzése.


    8. Projekt lezárása

  • Értékelés.
  • Archiválás


    9. Tréning lezárása
    Értékelés

    A tréning hasznosíthatósága. Javaslatok összegyűjtése, akciótervek kidolgozása.

    További információ és jelentkezés:
    http://www.tequa.hu/index.php