kapubanner for mobile

2010. március 26. - 2010. május 29.

Nemzetközi Marketing Menedzsment

Helyszín: Budapest

Szervező: Erényi Stella, 1/212-4412

Kinek ajánljuk

  • mindenkinek, aki marketing területen szeretne elhelyezkedni nagyvállalatoknál
  • azoknak, aki kis és középvállalatoknál végeznek önálló marketing tevékenységet, vagy tevékenységük egy részét a marketing teszi ki
  • azoknak, akik más területről érkeznek, de kedvet éreznek a marketing mélyebb szintű megismerésére, esetleg váltanának
  • azoknak, akik érdeklődnek a marketinggel kapcsolatos újdonságok, aktualitások, és a legfrisebb tanulmányokkal kapcsolatban
  • azoknak, akik versenyképes végzettséget szeretnének a hazai munkaerőpiacon
  • azoknak, akik külföldön szeretnének munkát vállalni és marketing területen szeretnének elhelyezkedni

    1. modul
    A marketing definíciója és hatásköre.
    Helyzet analízis. A nemzeti és nemzetközi marketing vállalat megértése.
    2. modul
    Vásárlói szokások és piaci szegmentálás.
    Marketingkutatási terv és a fogyasztói kutatási folyamat.
    3. modul
    Termékstratégia
    Ár- és értékesítés politika
    4. modul
    Elosztási stratégiák Integrált marketing kutatási stratégiák.
    5. modul
    Hirdetés és értékesítési promóció.
    Személyes eladás és direkt marketing.
    Marketing irányítás, marketing információs rendszerek
    6. modul
    Nemzetközi marketing stratégiák
    A kurzus áttekintése és a végső prezentációk

    Képzés felelős:
    Erényi Stella
    Telefon: +3612124412
    Fax: +3612125071
    Email: [email protected]