kapubanner for mobile

2010. november 30.
Ügyfélközpontú kommunikáció

Helyszín: Radisson Blu Béke Hotel **** Budapest, VI. ker. Teréz krt. 43.

Szervező: Tompa Irma, (1) 343-4720

Az ügyfélközpontú hozzáállás és gondolkodásmód kialakítása * Az ügyfél-elégedettség növelésének módszerei * Saját viselkedés elemzése * A kapcsolat kialakításának technikái (üdvözlés) * Az igényfelmérés technikái (meghallgatás és kérdezés) * A termékbemutatás, a lehetséges megoldások bemutatásának technikái * Helyettesítő- vagy kiegészítő termékek, szolgáltatások ajánlása, árukapcsolás * Problémás, indulatos ügyfelek kezelése * Reklamációk kezelése * Ügyfélközpontú kommunikáció telefonon és írásban * Az ügyfél-elégedettség növelésének módszerei * Telefonos-protokoll tudnivalók interaktív prezentáció és gyakorlat * Írott kommunikáció, feladattovábbítás, problémakezelés alapszabályai, elmélet és gyakorlat * Telefonos-protokoll különleges helyzetek, gyakorlat * Nehézügyfél-kezelés telefonon és írásban: az érzelmek kommunikációja * Reklamációk kezelése telefonon illetve írásban * Konfliktuskezelés fogalma, szabályai

További információ:
http://www.milton.hu/ugyfelkozpontu-kommunikacio