Helyszín: Budapest
Szervező: Welker Katalin, [email protected]
Árazási döntésekben résztvevő vezetőknek és irányítóknak, elsősorban a pénzügy-számvitel, marketing, értékesítés és operatív területek szakembereinek.
Kurzusunk a legújabb gyakorlat és technikák bemutatásával, példák és esettanulmányok illusztrálásával, élményszerűen mutatja be a legfontosabb tudnivalókat.
Összefoglaló
Mik a hagyományos árképzés főbb módszerei, előnyeik és hátrányaik
Hogyan mérjük fel üzletfeleink igényeit a mi irányunkban
Hogyan tudunk értéket teremteni termékeinkkel az üzletfelek számára
Hogyan árazzunk a vevők elriasztása vagy termékeink leértékelése nélkül
Árazási stratégia kialakítása, pénzügyi, versenyképességi, gazdasági és marketing alapokon
A cég árpolitikájához való minél teljesebb hozzájárulás
Tematika
Értékteremtés
Hol a vásárlás hozzáadott értéke?
Hogyan differenciáljunk?
Mitől növelünk értéket?
Árazási technikák
Költségalapú árképzés
Versenyalapú árképzés
Vevőalapú árképzés
Árképzés értékalapon
Gazdasági érték az ügyfél részére
Árképzés és értéknövelés
Legjobb gyakorlat és technikák
További információ:
[email protected]