kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Elindult a nevezés a 10. Az Év Irodája versenyre

Elindult a nevezés az immár 10. alkalommal megrendezendő Az Év Irodája versenyre, amelyen többek között keresik Az Év Irodáját, Az Év Közösségi Terét, és Az Év Belsőépítész Cégét. A verseny mellett, október közepén egy 9 napos programsorozatot hívnak életre a szervezők Office Week néven, amelynek csúcspontja az OfficeXPO iroda-belsőépítészeti kiállítás lesz.

2019-ben 10. alkalommal rendezik meg Az Év Irodája versenyt, ami mára az egyik legnagyobb presztízsű irodapiaci megméretéssé vált. „A megfelelő munkahelyi környezet megteremtése szinte csodafegyver a vállalatok kezében, hiszen a legjobb szakembereket egy emberközpontú, igényes irodával sikeresebben tudják magukhoz csábítani” – mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája és az OfficeXPO főszervezője.

A szervezők azt tapasztalták, hogy az elmúlt években egyre több vállalat számára lett kiemelkedően fontos a munkavállalói elégedettséget növelő irodai környezet. Idén ezért Az Év Irodája verseny mellett októberben kerül sor az Office Week irodatér fesztiválra és az OfficeXPO-ra, Az Év Irodája kiállítására is, amelyek kiemelt szakmai partnere a Design Hét Budapest. A szervezők célja, hogy mindenki megnézhesse a legmenőbb irodatereket a rendezvénynek helyet adó budapesti MOM Sportban és a szakmai előadásokkal népszerűsíteni tudják az „Office Brandinget”, vagyis az irodán belüli márkaépítést, ami segíteni tud a HR célok elérésében.

Office Week
Az OfficeXPO köré egy 9 napos fesztivált is szervez Az Év Irodája csapata; az Office Weeket október 14-22. között rendezik meg. A látogatók megnézhetik az elmúlt 10 év díjnyertes irodáit, jógázhatnak egy irodaház tetején a naplementében, meghallgathatják a hazai díjnyertes tervezők történeteit egy-egy izgalmas workshopon, körbejárhatják a legmenőbb belsőépítészeti kiállításokat az OfficeXPO-n, vagy éppen kipróbálhatják a legújabb irodai tech kütyüket.
Az Office Week fesztiválra ezen az oldalon lehet ingyenesen regisztrálni.

OfficeXPO
A milánói dizájn hét és a budapesti OfficeUP konferencia inspirációiból merítve hívjuk életre Közép-Európa első, bérlőknek szóló irodadizájn kiállítását. Hidat építünk azok között, akik megálmodják, akik építik, és akik használják az irodákat.
A rendezvény – amely október 17-19. között lesz –, résztvevői HR-esek, irodavezetők, marketingesek, tervezők, cégvezetők. Jegyet a következő oldalon lehet vásárolni.

  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Neumann János Program: a cél, hogy a 100 legjobb egyetem között legyen egy magyar is

Magyarország versenyképességét erősítik a Neumann János Program 340 milliárd forint keretösszegű pályázatai - hangsúlyozta Hankó Balázs, a... Teljes cikk

Már lehet pályázni a Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerésre

A Sokszínű és Méltányos Munkahely elismerést azok az idehaza működő cégek érdemelhetik ki, amelyek a gyakorlatban is hozzájárulnak a befogadó... Teljes cikk

Itt a segítség a magyar vállalkozásoknak, hogy kijussanak a globális piacokra

A Nemzeti Innovációs Ügynökség (NIÜ) április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat... Teljes cikk