kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Az arab légitársaságnál 200 százalékot kell nyújtani

Mirela, a The Classy Explorer blog írója korábban az Emirates légitársaságnál szolgált, erről beszélgetett vele az utazómajom.hu oldal.

A teljes interjú elolvasható az oldalukon, ebben többek között arról mesél a hölgy, hogy milyen volt dolgozni a világ legjobb légitársaságánál.

Mirela elmeséli, hogy nagyon túl voltak terhelve, kb 200 százalékot kellett teljesíteni. Elmondása szerint, amikor európai légitársaságok járatain utazik mindig elmosolyodik, hogy mennyire könnyűnek tűnik ott a kiszolgálás és milyen kiegyensúlyozottnak tűnnek a légiutas-kísérők. Ő ezt a kulturális különbségeknek is betudja, hiszen az arab kultúrában a vendéglátásnak mindig hivalkodónak kell lenni. A gépek is nagyobbak, így az utas is több, valamint az ázsiai piac nagy versenytárs.

Az Emirates-nél non-stop a kiszolgálás, és az egyéni kívánságokat is teljesíteni kell. Ez okozta a gondot szerinte: rövid idő alatt kellett sok utast kiszolgálni, úgy hogy mindenki 100 százalékban elégedett legyen.

Mirela szerint a munka legnagyobb előnye az adómentesség, és a kedvező juttatások pl. ingyen repülőjegy bárhova, a Dubai élet, és hogy a világ legjobb légitársaságánál dolgozhatott.

Persze hátrányokat is említ: nagyon nehéz munka, akár éjszaka is, vagy hajnalban. Voltak 18 órás utak is, minden utast 100 százalékban ki kell tudni szolgálni, és nagyon sokat kell távol lenni otthonról.

Bár fapados járaton sosem dolgozott Mirela, azt gondolja, hogy nem sok előnye van a hagyományos járatokhoz képest, talán csak az, hogy gyorsan megfordulnak, így rövid a kiszolgálás. Úgy tudja, hogy nem járnak kedvezmények a fapados társaságoknál, a légiutas-kísérőnek egyedül kell kijutnia és hazajutnia a reptérről, az egyenruhát is magának kell megvennie.

Fotó: Pixabay
utazomajom.hu

  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A szexi pozíciónevek csapdája

Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk

Több lányt az informatikába: sokszor a tanárokkal és a szülőkkel kell küzdeni

Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk

Kalauzok nélkül: a MÁV teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek

A MÁV éppen teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek. A Vasutasok Szakszervezetének képviselője úgy gondolja, ez... Teljes cikk