Az arab légitársaságnál 200 százalékot kell nyújtani
Mirela, a The Classy Explorer blog írója korábban az Emirates légitársaságnál szolgált, erről beszélgetett vele az utazómajom.hu oldal.
Mirela elmeséli, hogy nagyon túl voltak terhelve, kb 200 százalékot kellett teljesíteni. Elmondása szerint, amikor európai légitársaságok járatain utazik mindig elmosolyodik, hogy mennyire könnyűnek tűnik ott a kiszolgálás és milyen kiegyensúlyozottnak tűnnek a légiutas-kísérők. Ő ezt a kulturális különbségeknek is betudja, hiszen az arab kultúrában a vendéglátásnak mindig hivalkodónak kell lenni. A gépek is nagyobbak, így az utas is több, valamint az ázsiai piac nagy versenytárs.
Az Emirates-nél non-stop a kiszolgálás, és az egyéni kívánságokat is teljesíteni kell. Ez okozta a gondot szerinte: rövid idő alatt kellett sok utast kiszolgálni, úgy hogy mindenki 100 százalékban elégedett legyen.
Mirela szerint a munka legnagyobb előnye az adómentesség, és a kedvező juttatások pl. ingyen repülőjegy bárhova, a Dubai élet, és hogy a világ legjobb légitársaságánál dolgozhatott.
Persze hátrányokat is említ: nagyon nehéz munka, akár éjszaka is, vagy hajnalban. Voltak 18 órás utak is, minden utast 100 százalékban ki kell tudni szolgálni, és nagyon sokat kell távol lenni otthonról.
Bár fapados járaton sosem dolgozott Mirela, azt gondolja, hogy nem sok előnye van a hagyományos járatokhoz képest, talán csak az, hogy gyorsan megfordulnak, így rövid a kiszolgálás. Úgy tudja, hogy nem járnak kedvezmények a fapados társaságoknál, a légiutas-kísérőnek egyedül kell kijutnia és hazajutnia a reptérről, az egyenruhát is magának kell megvennie.
Fotó: Pixabay
utazomajom.hu
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Tudja mi a különbség a sales manager, a business development manager és account manager munkakörök között? A gyakorlatban nem sok: az... Teljes cikk
Bár a tendencia javulást mutat, még mindig bátorítani, biztatni kell a fiatal lányokat, hogy az úgy nevezett STEM szakmák vagyis a tudomány, a... Teljes cikk
A MÁV éppen teszteli, hogy bizonyos járatok jegyvizsgáló nélkül közlekedjenek. A Vasutasok Szakszervezetének képviselője úgy gondolja, ez... Teljes cikk
- Budapesten és Pécsett is légiutas-kísérőket toboroz az Emirates 3 hónapja
- Megkezdődött a Lufthansa földi személyzetének sztrájkja 3 hónapja
- 5000 új légiutas-kísérővel bővít az Emirates 4 hónapja
- Több száz IT szakembert keres dubaji központjába az Emirates 5 hónapja
- Az EU Irányelvek Hatásának Megértése a Munka-Magánélet Egyensúlyára és Átlátható Munkakörülményekre: Útmutató magyar vállalkozások számára 7 hónapja
- Példátlan béremelést kaptak az American Airlines pilótái 9 hónapja
- Létszámrekordot döntött az Emirates 9 hónapja
- Ekkora béremelést kapnak az amerikai légitársaság pilótái 10 hónapja
- Pilótákat toboroz az Emirates Budapesten 12 hónapja
- Ismét Magyarországon toboroz légiutas-kísérőket az Emirates 13 hónapja
- Ezeket kell biztosítania egy munkáltatónak a dolgozói számára 1 éve