A munkafeltételeket és az ellenőrzések módját kifogásolják a BKV-sofőrök
A BKV egyik legnagyobb autóbuszos szakszervezete szerint nem az elsőajtós felszállási rend bevezetésével, hanem a munkafeltételekkel és az "aljas módszerű" ellenőrzésekkel van a baj.
A szakszervezet szerint az európai nagyvárosokat azért nem jó példaként felhozni, mert ott elektronikus jegyrendszer van, így a vezetőknek csak a készülék ellenőrzőfényét kell figyelniük. A budapesti járművezetőknek viszont 82 utazásra jogosító jegy- vagy bérlettípust kell megkülönböztetniük.
Hangsúlyozták: nem igaz a BKK azon állítása, hogy járművezetők tízórás képzésben részesülnek, mert az éves oktatás teljes időtartama négy óra.
A Közösségi Közlekedési Dolgozók Szakszervezete (KKDSZ) múlt pénteken azt írták, hogy az elsőajtós felszállási rendszert átgondolatlanul, elhamarkodottan és egyeztetés nélkül erőltették rá a járművezetőkre, ezért azonnali vizsgálatot követelnek.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Mire a megsérült dolgozó kollégái mentőt hívtak, a férfinak leállt a légzése. Teljes cikk
A kormány javaslatára az Országgyűlés megkezdi a 14. havi nyugdíj bevezetéséről szóló törvénytervezet tárgyalását - közölte a... Teljes cikk
A multinacionális vállalatcsoport vagy a nagyméretű belföldi vállalatcsoport belföldi csoporttagjaira vonatkozó, elismert belföldi kiegészítő adó... Teljes cikk
- Két órára leállt a munka a győri autóalkatrészgyártó üzemben 5 hónapja
- Közlekedési jog a mindennapi gyakorlatban 6 hónapja
- Autópálya mellett dolgozó embert gázoltak halálra az M6-oson 7 hónapja
- Ezeket a munkajogi hibákat nem engedheted meg magadnak! 7 hónapja
- 75 ember indult el úgy reggel munkába, hogy már soha nem tért haza 7 hónapja
- "Meddig lehet ezt tűrni?" - Közös figyelemfelkeltő demonstrációba kezdhetnek a közlekedésben dolgozók 7 hónapja
- Súlyos hiányosságokkal küzd a munkabiztonság Magyarországon? 8 hónapja
- Sztrájkot helyeztek kilátásba a budapesti repülőtéri dolgozók 9 hónapja
- NAV-elnök: az új adategyeztetési eljárás egyfajta ingyenes konzultáció 9 hónapja
- Építési és Közlekedési Minisztérium: továbbra sincs home office a MÁV-csoportnál 10 hónapja
- Eltiltással is szankcionálhatják azokat a tervezőket és a kivitelezőket, akik erre nem figyelnek 11 hónapja

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?