Megjelent: 4 hónapja

Új kommunikációs vezető a Magyar Suzuki Zrt-nél

"Célom, hogy a gyártóvállalat kommunikációját új szintre emeljük" - mondta a Magyar Suzuki Zrt. új kommunikációs vezetője.

2019 év végétől Bonnár-Csonka Zsuzsanna tölti be a Magyar Suzuki Zrt. kommunikációs vezetői posztját. A szakember felel a jövőben a cég teljes vállalati kommunikációjáért - beleértve a vállalati márkaépítést és a hírnévmenedzsmentet, a sajtókapcsolatok kezelését, a szóvivői és nyilatkozati feladatokat, továbbá a vállalati kommunikációs kampányok és CSR aktivitások szervezését - Dr. Urbán László vezérigazgató-helyettes közvetlen irányítása alatt.

A 12 éves ügynökségi és megbízói tapasztalatokkal egyaránt rendelkező új vezető feladata az esztergomi gyártóegység vállalati kommunikációs tevékenységének teljes körű irányítása, ezáltal pedig a Magyar Suzuki üzleti céljainak eredményes támogatása.

„Izgalmas szakmai kihívásként tekintek a feladatra. Az emberek ismerik és szeretik a Suzuki autómárkát. Szeretném elérni, hogy a Magyar Suzuki, mint gyártóvállalat is kamatoztatni tudja ezt a pozitív megítélést, hiszen a vállalat és az általa gyártott termékek értékei közösek. Célom, hogy a gyártóvállalat kommunikációját új szintre emeljük, jobban megismertessük a vállalatot az összes érintettel, és ezáltal hatékonyan támogassuk a Magyar Suzuki jövőbeli sikereit!” - mondta Bonnár-Csonka Zsuzsanna.

A szakember Sólyom László köztársasági elnök sajtósaként kezdte karrierjét, majd három évvel később vállalati PR-re váltott: először ügynökségi oldalon, a Graylingnél, majd a HG Mediánál. 2012-től közel öt éven át a régió egyik kiemelkedő rendezvénye, a TEDxDanubia szervezői csapatát erősítette. Ezzel párhuzamosan a Coca-Cola HBC Magyarországnál helyezkedett el, ahol a vállalat külső, majd belső kommunikációjáért felelt. Csaknem hatéves ottléte alatt számos projektet vezetett, többek között a Coca-Cola Ambassador vállalati nagyköveti, valamint az egykori egyik legnagyobb hazai vállalati szabadidősport programot, a Coca-Cola Testébresztőt. Részt vett a fiatalok munkanélküliségének visszaszorítását és elhelyezkedését támogató #énjövőm program elindításában is.

Bonnár-Csonka Zsuzsanna a Budapesti Gazdasági Egyetemen szerzett közgazdász diplomát, majd a Soproni Egyetemen (korábban Nyugat-magyarországi Egyetem) végzett mesterképzést marketing és pénzügy szakirányon. Magyarországi tanulmányai mellett külföldön is kamatoztatta tudását: Hollandiában üzleti tanulmányok szakon diplomázott, valamint Németországban és Dániában is tanult. Angolul, németül és spanyolul folyékonyan beszél.
  • 2020.04.09Online workshopok és E-learning képzések április 9-től Válassza online workshopjainkat fix időben, vagy az e-learning alapú, rugalmas tanulási formát, amelyben bárhol és bármikor, önállóan, a saját időbeosztása szerint sajátíthatja el a tananyagot! Részletek Jegyek
  • 2020.06.127 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz. A júniusi tréningünkre első sorban a B1+/B2 szintű jelentkezőket várjuk. Részletek Jegyek
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter