2 cikk a(z) II. Budapest Calling címkével - 1. oldal

Profit centerré váltak a call centerek - lezárult a II. Budapest Calling

12 éve Lezajlott a II. Budapest Calling, az ügyfélszolgálati iparág legnagyobb régiós szakkiállítása. A rendezvényen a call centerekhez és az ügyfélkiszolgáláshoz kötődő kiállítók– az infokommunikációs fejlesztő, HR-tanácsadó és beszállító cégek – mutatták be szolgáltatásaikat és újításaikat. A szervező Humán Erőforrás Alapítvány a kiállításon negyedszerre osztotta ki az "Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért" díjat. Teljes cikk...


Megnyílt a második Budapest Calling

12 éve Ma megnyílt a második Budapest Calling - Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én megrendezett szakkiállításon a legújabb trendek mellett a bevált külföldi gyakorlatok kerülnek középpontba. Teljes cikk...