3 cikk a(z) Nagy Gábor címkével:

Így zajlik a szakember brigádok toborzása

10 hónapja A csapból is a szakemberhiány folyik, lasszóval kell fogni a fizikai munkaerőt. A hagyományos módszerek egyre kevésbé működnek, új látásmódra és eszközökre van szükség. Az OnlineToborzás.hu vezetőjével Nagy Gáborral a toborzás marketing megközelítéséről és eredményességéről beszélgettünk. Teljes cikk...


A szervízdíj nem kötelező borravaló

1 éve Még mindig keverjük a kettőt, pedig nem ugyanarról van szó. Nem is csoda, a témával alig foglalkoznak, ha pedig hallunk vagy olvasunk valamit erről, sokszor maga a nyilatkozó sincs tisztában a különbséggel, vagy olyat állít erről teljes bizonyossággal, ami nem is igaz. Mi pedig, fogyasztóként megütközünk azon, ha egy vendéglátóhelyen fizetünk, és ahol feltűntetik a szervízdíjat a számlán - mégis ott téblábol a pincér körülöttünk, borravalóra várva. Összefoglaljuk a legfontosabb tudnivalókat a szervízdíjról és a borravalóról, ezek adózásáról, és megjelenésükről a mindennapi életünkben. A témában Nagy Gábort, a 15 éttermet és számos más vendéglátó és rendezvényszervezést végző projektet irányító Eventrend Holding egyik alapító tulajdonosát kérdeztük. Teljes cikk...


Szervezeti változások a Toshiba budapesti irodájánál

10 éve A Toshiba magyarországi képviseletének Retail Account Manager-i pozícióját 2011 februárjáról Nagy Gábor látja el. A szakember elsődleges feladatai közé tartozik az áruházláncokkal való kapcsolattartás, a retail értékesítés koordinálása és a termékmanagement. Teljes cikk...