2 cikk a(z) személyes címkével - 1. oldal

Személyes és online ügyfélszolgálatok: önmagában mindegyik félmegoldás

10 éve Az elmúlt évtized határozottan a különböző online – azon belül is az e-mail, chat – alkalmazások fejlesztéséről és bevezetéséről szólt a hazai ügyfélszolgálatokon. Az utóbbi időben mégis ismét a személyes kiszolgálás, telefonos, azaz élőhangos ügyintézés felé terelődik a figyelem, annak ellenére, hogy az online megoldások népszerűsége továbbra is töretlen. Teljes cikk...


Nem elfecsérelt idő a kapcsolatépítés

11 éve Akármennyire a racionalitás és a folyamatos hajtás korát éljük, a személyes kapcsolatokon alapuló bizalom szerepe ma is megkérdőjelezhetetlen az üzleti életben. A kapcsolatépítés nem felesleges időtöltés, hanem fontos üzleti feladat és döntéssegítő mechanizmus. Teljes cikk...