1 cikk a(z) ügyfélfókusz címkével:

Hogy áll a versenyképesség a kelet-közép-európai cégeknél?

6 éve A régióban élő külföldiek a bürokráciát, a korrupciót és az ügyfél fókusz hiányát kritizálják. 25 évvel a rendszerváltás után több tényező is akadályozza a Kelet-Közép-Európában működő cégek versenyképességét. Egy most közzétett kutatás szerint a régióban dolgozó külföldiek több fontos területen, elsősorban a bürokrácia csökkentésében, a korrupció felszámolásában, az ügyfél orientáltság fokozásában és a nagyobb vezetői felelősségvállalás területén látják a fejlődés szükségességét. A TARGET Executive Search megbízásából a GfK, valamint a CEU Business School által mintegy 1000 vállalati vezető megkérdezésével végzett kutatás alapján a régióban működő cégek erősségének a vezetők munkához való etikus és elkötelezett hozzáállását, a női munkavállalók attitűdjét, valamint az erős személyes kommunikációs készségeket tekintik. Ahhoz azonban a régió cégeinek még sokat kell tenniük, hogy beváltsák a nem utolsósorban saját maguk által támasztott elvárásokat. Teljes cikk...