Megjelent: 2 éve

A munkavállalók bizalmát nyerik el, és bejön nekik

Tévhit, hogy csak a bérversenyben adott legmagasabb licittel lehet megnyerni a munkavállalókat, az a fontos, hogy az első pillanattól érezzék, bekerültek egy rendszerbe, foglalkoznak a sorsukkal. Közel húsz éve és a munkaerőhiánnyal sújtott piacon is sikeres az a modell, amit a HSA Group képvisel, erről beszélgettünk a kelet-magyarországi HR-szolgáltató cégcsoport marketingvezetőjével.

A HSA 2000-ben kezdte meg működését munkaerő-kölcsönzéssel Debrecenben, de az azóta eltelt 19 évben kinőtte magát. Ma már 14 kelet magyarországi városban működő irodahálózat, valamint a diáktól a nyugdíjas foglalkoztatásig a teljes munkaerőpiaci palettát lefedő cégcsoport bontakozik ki a HSA Group márkanév alatt. A folyamatos fejlődést a keleti országrészre is begyűrűző munkaerőhiány sem tudta megtorpantani, aminek kulcsa a cégcsoport alapértéke, a személyes kapcsolat kialakítása a munkavállalókkal.

„Azt látjuk, hogy ma már nemcsak a kvalifikált munkaerő, hanem az egyszerűbb, fizikai feladatkörök esetében sincs lehetősége a cégeknek a hosszas mérlegelésre, mert a piac egy-két nap alatt felszívja a parlagon lévő munkavállalókat. Ezért felértékelődött az, amit mi már közel húsz évvel ezelőtt is vallottunk, hogy egy személyzeti szolgáltató nem lehet személytelen. A munkavállalók érzik, hogy nálunk bekerülnek egy jól működő rendszerbe, amely törődik a sorsukkal, segít eligazodni a munkaerőpiac útvesztőiben és biztonságot hoz az életükbe” - vázolta a modell lényegét Papp Imre, a HSA Group marketingvezetője.

A tények igazolják a rendszer hatékonyságát, hiszen a Budapest Business Journal évről évre kiadott munkaerő-kölcsönzési rangsorában a HSA folyamatosan előre lép. Két éve már a 14. helyen végeztek 100 százalékban magyar tulajdonú cégként a nagy nemzetközi hátszéllel működő multinacionális vállalatokkal is felvéve a versenyt, majd a 2018-as listán a kilencedik, az idein pedig már a közvetlen élmezőnyben a hetedik helyet foglalják el a több mint 1700 fős állandó statisztikai létszámukkal.

„Ahhoz, hogy ezt a számot elérjük, több mint ötezer ezer embert kell megmozgatnunk a munkaerőpiacon, ami jól mutatja, hogy az online és offline kampányainkkal hatékonyan elérjük az álláskeresőket. Bejött az a stratégiánk, hogy szélesítettük az irodahálózatunkat, mert így több megyében is sikerült elérünk, hogy amikor az embereknek munkára van szükségük, akkor a HSA jusson az eszükbe. Ennek és a munkavállalókkal kialakított személyes kapcsolatnak köszönhetjük, hogy a mi partnereink nem küzdenek munkaerőhiánnyal” - jelentette ki Papp Imre.

A HSA Groupnál a személyes kapcsolattartásnak nemcsak a munkavállalók, hanem a cégek irányába is nagy jelentősége van, mivel a marketingvezető elmondása szerint az egyik napról másikra leadott létszámigény- vagy műszakváltozásokra is képesek rugalmasan és hatékonyan reagálni, amihez szükséges a harmonikus együttműködés a partnerekkel.

„Ma már nemcsak a megrendelőink létszámigényeit teljesítjük, hanem folyamatosan támogatjuk őket tanácsadóként, hogy legitim és költséghatékony legyen a foglalkoztatásuk. Az elmúlt húsz évben felhalmozódott nálunk egy olyan felbecsülhetetlen szaktudás, amit a partnereink szolgálatába tudunk állítani. Emellett cégcsoportként abban is segíteni tudjuk őket, hogy az adott feladatra munkaerő-kölcsönzés mellett diák, nyugdíjas, esetleg rehabilitációs foglalkoztatás lehet a megoldás, vagy ezek kombinációja, amivel racionalizálni tudjuk a kiadásaikat” - mutatta be Papp Imre a HSA Groupban rejlő lehetőségeket. További információk: www.hsagroup.hu
  • 2021.06.14DEKRA Felnőttképzési konferencia A globális képzési piac meghatározó szereplőjeként fontos számunkra, hogy ügyfeleink képzéseinek tervezéséhez és megszervezéséhez a lehető legtöbb támogatást adhassuk. A 2021. január 1-től hatályos, az OKJ-t felváltó új képzési rendszerrel életbelépő új folyamatok minden munkáltatót érintenek, akik munkavállalóik részére képzéseket szerveznek. Hogy segítsük az eligazodást, illetve iránymutatást nyújthassunk az új képzési rendszerrel kapcsolatban, INGYENES webkonferenciát tartunk a témában. Részletek Jegyek
  • 2021.06.19Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.06.23Visszatérés az irodába, de hogyan? Visszacsöppenni az irodai forgatagba kihívásokkal teli feladat, tudatosan megtervezett lépések mentén azonban viszonylag zökkenőmentessé tehetjük a folyamatot. Részletek Jegyek
  • 2021.06.28Minőségellenőr képzés A minőségellenőrök felkészítése a minőségellenőrzési és fejlesztési tevékenységek eredményes elvégzésére. A minőségellenőrzéshez szükséges alapvető ismeretek és módszerek készségszintű elsajátítása, a résztvevők minőségirányítási kompetenciájának fejlesztése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Szempontok a bérszámfejtés kiszervezésénél

Az idei év több jogszabályváltozással érkezett a bérszámfejtés területén is, további feladatokat téve azokra, akik a folyamatokat a... Teljes cikk

Tovább erősíti piacvezető pozícióját a MELÓ-DIÁK

A lassan 40 éve piacvezető MELÓ-DIÁK a szolgáltatás minőségét és az ügyfélélményt egyaránt erősítő innovatív megoldásokkal készült fel a... Teljes cikk

Hogyan vigyáz a cégek alkalmazottjaira az ózongenerátor?

A kellemetlen szagokkal, baktériumokkal, vírusokkal és a penésszel folyamatosan ádáz küzdelmet vívunk nem csak otthonainkban, hanem munkahelyünkön is. Teljes cikk