Digitális tananyagok készítésének kiszervezése 3. 2023.08.14 Miután megnéztük, hogy a tananyagfejlesztés mely részfolyamatait lehet érdemes kiszerveznünk, a kiszervezés hátrányait is megvizsgáljuk.
Digitális tananyagok készítésének kiszervezése 2. 2023.08.07 Cikksorozatunk első részében felsoroltunk néhány okot mondunk, miért is kerüljön a tananyagfejlesztés inkább a megbízó cég falain kívülre. A második részben a tananyagfejlesztés...
Digitális tananyagok készítésének kiszervezése 1. 2023.05.30 Sokszor találkozunk új, vagy akár már meglévő ügyfelek esetében is, hogy nem tudják biztosan, hogy ki fejlessze tananyagaikat. Csábítónak tűnik a tananyagok házon belüli...
Gamifikáció előnyök és hátrányok 2022.05.19 Úgy érezzük sok cikket szenteltünk már a gamifikációnak (https://elearning.co.hu/tag/gamification/), ezért most bemutatjuk hogy pontosan milyen esetekben ajánljuk használatát, melyek az...
GIF-ek használata a tananyagban 2022.05.11 Szinte kikerülhetetlen, hogy akár munkahelyi, akár magánéleti kommunikáció során ne találkoznánk GIF-ekkel. Nézzük meg, miként tudjuk felhasználni őket e-learningben.
Oktatás e-learning formában 2021.02.01 A személyes oktatás online formába való áttétele régóta egy aktuális témának számít, ám 2020-ban ennek a szükségszerűsége felfokozódott és nagyobb teret kapott. Ezek a...
Mitől jobb egy virtuális osztályterem, mint egy valódi? 2016.08.09 Azok a diákok, akik online vizsgákat tesznek 9%-kal jobban teljesítenek, mint azok, akik ezt az egyetemek termein belül végzik. Ezt az eredményt az SRI International 12...
5 gyakori hiba BYOD online képzéseknél 2016.05.17 A hozd a saját eszközöd (Bring Your Own Device) koncepció nagyban hozzájárulhat a vállalati képzések költségeinek csökkentéséhez, ehhez azonban elengedhetetlen...
Ingyenes stock fotók – Hogyan találjunk a megfelelőre? 2016.05.06 Napról-napra új és új oldalak kínálják a stock fotók széles gyűjteményét. A lehetőségek határtalanok, a választás azonban egyre nehezebbé válik.Joggal vetődik fel a kérdés,...
A megfelelő kérdéseket tedd fel! 2016.04.08 Azoknak, akik az oktatásokat megtervezik és kitalálják a kurzusok felépítését, rengeteg kérdést kell megválaszolniuk a munkájuk során. A nem megfelelő kérdések pedig gyakran...
Hogyan alkalmazd a Maslow-piramist az e-learningben? 2016.03.21 Maslow hitt benne, hogy mindannyiunkat elsősorban belső tényezők motiválnak, nem pedig a visszaigazolásként kapott kézzel fogható vagy megfoghatatlan dolgok. Azt vizsgálta, hogy mi...
Mobil applikációs nyelvtanulás 3. rész 2015.11.27 Korábbi cikkeinkben már bemutattunk nektek pár igen praktikus nyelvtanuló programot. Ezúttal a magyar fejlesztéső Xeropan következik, ami megjelenése után egyből meg is nyerte...
E-learning tippek 5. 2013.08.02 Amikor valaki az e-learning bevezetésbe kezd, áttekinti a piacot, hogy milyen fejlesztő eszközökkel valósíthatóak meg elképzelései. A piacon egyre több a (rapid) e-learning fejlesztő...
Itt a legújabb Lectora verzió! 2. rész 2013.03.04 Folytatjuk az új Lectora verzió legfontosabb újításait. ezen a héten a kérdésszerkesztést és a diagramok beillesztésének lehetőségét fogjuk bemutatni.
Készségfejlesztés - Élvezhetően e-learninggel 2012.12.04 Blogunkban új cikksorozatot indítottunk, melynek keretében egy-egy konkrét, általunk készített tananyagon keresztül fogjuk bemutatni, hogy milyen megoldásokat miért alkalmaztunk a...
E-learning tananyagkészítés - összefoglalva 2012.10.01 E-learning tananyagkészítés során sokfajta nehézségbe ütközhetünk: a rosszul felmért igényekkel kezdve a nem megfelelően megszólított közönségen keresztül a következetlenül...