2005. december 8. - 2005. december 9.
Stresszkezelés és konfliktusfeloldás
Helyszín:Helyszín:Rubin Hotel Business Center, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.
KIKNEK AJÁNLJUK?
Csapatok vezetőinek és a csapatok működéséért felelősséget vállaló szakembereknek, akik gyakran válnak részesévé konfliktushelyzeteknek, és akik a konfliktushelyzeteket nem stresszforrásként, hanem tevékenység- és kapcsolatfejlesztő nyereségforrásként szeretnék felhasználni.
A CÉL
A résztvevők ismerjék fel és tudatosítsák a konfliktusok keletkezésének, létrejöttének mechanizmusait,
képesek legyenek céltudatosan viselkedni konfliktushelyzetben,
tudják a konfliktushelyzeteket nyereségforrásként kezelni,
ismerjék fel a stesszállapotok kezdeti jellemzőit,
tudatosítsák a számukra stresszhatással járó helyzeteket,
gyarapítsák a stressz leküzdésére alkalmas személyes eszköztárukat.
A PROGRAM
1. A konfliktusok keletkezése
2. A konfliktusok természete, fajtái
3. A konfliktusok feloldásának eszközei
4. A konfliktus mint nyereségforrás
5. A stressz megértése és felismerése
6. A saját érzelmek, indulatok tudatosítása és kezelése
a szubjektív érzelmek és az objektív tények elkülönítésének eszközei
asszertivitás a konfliktusok kezelésében
az indulatok mint stresszforrások
a lehetőségek és a személyiség összhangja a tréningez
AMIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNIE A TRÉNINGEN
Ön fejleszti konfliktuskezelési repertoárját.
Tudatosítja azt, hogy
a konfliktusok egy része elkerülhető,
a konfliktusokat bizonyos helyzetekben fel kell tudnia vállalni,
a konfliktushelyzetekre reagálni kell,
a konfliktushelyzetet irányításunk alatt lehet és kell tartani,
a konfliktusok a fejlődés potenciális forrásai.
Felismeri a stressz jeleit, és készségeket sajátíthat el, amelyekkel csökkenteni tudja a stressz káros hatásait.
Ön szituációkban gyakorolhatja be a konfliktuskezelés eredményes fogásait, és visszajelzést kap egyéni fejlődéséről.
További információ: www.cegos.hu