2005. május 5. - május 6.
Asszertiv konfliktuskezelés tréning
Helyszín:szervezés alatt
Mindenki rengeteg konfliktushelyzettel találkozik munkája és társas kapcsolatai során. E konfliktusok sokféle forrásból táplálkozhatnak, tönkretehetik a személyes kapcsolatokat, ugyanakkor alkalmat adnak a vitás kérdések, helyzetek tisztázására is. Ön hogyan kezeli ezeket a konfliktushelyzeteket? Mennyire érvényesíti az érdekeit egy-egy vita során? Mennyire tud uralkodni az indulatain? Mi úgy látjuk, hogy a konfliktusok megfelelő kezelési módja az asszertív, vagyis a felnőtt, partneri kommunikációs stílus, melynek alkalmazása során a felek érdekei kölcsönösen érvényesülnek, és nyertesként kerülnek ki az adott szituációból. Hogyan kell asszertíven viselkedni? Ezt tanulhatja meg ezen a tréningen.
A képzés célja:
Megismertetni a résztvevőket a konfliktusok lehetséges okaival, jártasságot szerezni a legkülönfélébb konfliktushelyzetek megoldása, és a szituációnak megfelelő konfliktuskezelési stílus kiválasztása terén.
Képessé tenni a résztvevőket az önérvényesítő viselkedés és kommunikáció, az asszertivitás gyakorlására munkájuk során.
Felkészíteni a résztvevőket a nehéz helyzetek kezelésére, szándékaik és elvárásaik világos, egyértelmű, asszertív megfogalmazására, ezáltal az aktív felelősségvállalásra.
Programpontok:
Konfliktusok okai: tény, folyamat, cél, érték, kommunikáció
Konfliktushelyzetek a munkahelyen
Velünk született és tanult viselkedések: agresszivitás, passzivitás, asszertivitás
Kommunikációs mintázatok, tranzakciók
Az asszertív viselkedés jellemzői, hatásai, szabályai
A személyközi kapcsolatok mélysége
Munkatársaink, partnereink konfliktuskezelési stílusa
Célcsoport:
Tréningünket minden olyan érdeklődő számára ajánljuk, akik szükségesnek tartják a megfelelő kommunikációs és konfliktuskezelési stílus elsajátítását a belső és külső ügyfelek hatékony kezelése érdekében.
Ajánlott kapcsolódó program:
INSIGHTS - Személyes hatékonyság, Tárgyalástechnika
További információ: www.develor.hu
A képzés célja:
Megismertetni a résztvevőket a konfliktusok lehetséges okaival, jártasságot szerezni a legkülönfélébb konfliktushelyzetek megoldása, és a szituációnak megfelelő konfliktuskezelési stílus kiválasztása terén.
Képessé tenni a résztvevőket az önérvényesítő viselkedés és kommunikáció, az asszertivitás gyakorlására munkájuk során.
Felkészíteni a résztvevőket a nehéz helyzetek kezelésére, szándékaik és elvárásaik világos, egyértelmű, asszertív megfogalmazására, ezáltal az aktív felelősségvállalásra.
Programpontok:
Célcsoport:
Tréningünket minden olyan érdeklődő számára ajánljuk, akik szükségesnek tartják a megfelelő kommunikációs és konfliktuskezelési stílus elsajátítását a belső és külső ügyfelek hatékony kezelése érdekében.
Ajánlott kapcsolódó program:
INSIGHTS - Személyes hatékonyság, Tárgyalástechnika
További információ: www.develor.hu

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?