2006. február 8. - 2006. február 9.
Tárgyalástechnika az értékesítésben tréning
Budapest, Hotel Aquarius ****
„Az a tárgyalás mondható sikeresnek, amikor mindkét fél elégedetten áll fel a tárgyalóasztaltól."
Ez a kétnapos tréning, az értékesítési tevékenység azon részével foglalkozik, hogy miképpen lehet tudatosan felkészülni és profi módon lebonyolítani egy üzleti tárgyalást úgy, hogy bár saját érdekeinket maximálisan érvényre juttatjuk, mégis a másik fél is úgy érzi, nyert az eredménnyel.
A mindkét fél követelését tiszteletben tartó, de a számunkra legelőnyösebb eredményt biztosító "nyerő tárgyalás" filozófiájának alkalmazása számottevően növeli az értékesítők magabiztosságát és eredményességét leendő és jövőbeni tárgyalópartnereiknél.
Ezt a tréninget elsősorban azoknak az értékesítés és ügyfélszolgálat területén dolgozó szakembereknek javasoljuk, akik hatékonyabbá akarnak válni az ügyfeleikkel és jelöltjeikkel való tárgyalások tervezése és lebonyolítása terén.
www.csint.hu
Ez a kétnapos tréning, az értékesítési tevékenység azon részével foglalkozik, hogy miképpen lehet tudatosan felkészülni és profi módon lebonyolítani egy üzleti tárgyalást úgy, hogy bár saját érdekeinket maximálisan érvényre juttatjuk, mégis a másik fél is úgy érzi, nyert az eredménnyel.
A mindkét fél követelését tiszteletben tartó, de a számunkra legelőnyösebb eredményt biztosító "nyerő tárgyalás" filozófiájának alkalmazása számottevően növeli az értékesítők magabiztosságát és eredményességét leendő és jövőbeni tárgyalópartnereiknél.
Ezt a tréninget elsősorban azoknak az értékesítés és ügyfélszolgálat területén dolgozó szakembereknek javasoljuk, akik hatékonyabbá akarnak válni az ügyfeleikkel és jelöltjeikkel való tárgyalások tervezése és lebonyolítása terén.
www.csint.hu

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?