2007. március 19.
Hatékonyság és asszertivitás az ügyfélszolgálatban
Helyszín:1124, Budapest, Németvölgyi út 64
Akiknek ajánljuk
Ügyfélszolgálatos, recepciós kollégáknak, titkárnőknek és mindazoknak, akik belső és külső ügyfél kapcsolattal rendelkeznek.
Képzési program
Önismereti blokk
A szerepet fenntartó egyéni motivációs tényezők.
ˇ Indulatok kezelésének felmérése.
ˇ Empátia és decentrálási készségek egyéni bemérése.
ˇ A konfliktuskezelés, problémamegoldás egyéni sajátosságai.
ˇ A verbális és non-verbális kommunikációs szint feltérképezése.
Az ügyfél
ˇ A másik emberről kialakított első benyomások szerveződése.
ˇ Ügyféltípusok.
ˇ Az ügyfél elvárásai, beállítódásai, viselkedése mögött meghúzódó motívumok értelmezése.
ˇ Az ügyfél igazi, de rejtett motívumai.
Az ügyfél és ügyfélszolgálatos kapcsolata
ˇ A különböző ügyféltípusokkal való bánásmód.
ˇ A meggyőzés és befolyásolás módszerei.
ˇ A helyzetek fölötti viselkedési kontroll megszerzése és fenntartása.
ˇ A kommunikáció szerepe a helyzetek, problémák kezelésében.
ˇ Az ügyfél igényeinek pontos és gyors bemérése, az ügyfelek utógondozása.
A képzés vállalati kihelyezett formában is megvalósítható!
Ár: 45.000 Ft + Áfa
Az ár tartalmazza a tanfolyam díját, a tankönyvet és a képzés során folyamatosan felszolgált kávét, üdítőt, pogácsákat, édes süteményeket és az ebédet.
További információ: http://www.samling.hu/kepzesreszletek.php?kepzes_id=98