2008. július 10.
Customer Experience Management (CEM)
Helyszín: Budapest Szervező: Institute for International Research
Mi is az a "Customer Experience Management"?
Bevezetés - Háttér - Alapok - Meghökkentés - Provokáció / Customer 2.0
Ki menedzselje az élményt?
Hol a helye a CEM-nek a szervezetben?
Ki a felelős érte?
Értékesítés, marketing, ügyfélszolgálat?
Folyamatleírás/modellezés
CEM ROI számítás: Hányszor kerül többe egy meglévő ügyfelet megtartani, mint egy újat megszerezni? Becslés, számítás, elemzés, értékelés
További információ:
www.iir-hungary.hu
E-mail: [email protected]
Bevezetés - Háttér - Alapok - Meghökkentés - Provokáció / Customer 2.0
Folyamatleírás/modellezés
CEM ROI számítás: Hányszor kerül többe egy meglévő ügyfelet megtartani, mint egy újat megszerezni? Becslés, számítás, elemzés, értékelés
További információ:
www.iir-hungary.hu
E-mail: [email protected]

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?