2008. október 6. - 2008. október 7.
Ügyfélkapcsolati kommunikációs tréning
Helyszín: HUNGEST Hotel Griff *** 1113 Budapest, Bartók Béla út 152. Szervező: EU-TRÉNING és Rendezvényszervező Iroda, [email protected], 06-30/230-8971
Trénereink e fontos "terület" megismertetésével segítik hozzá a részvevőket ügyfélközpontú kommunikációjuk kialakításához. A program során ismeretátadással és gyakorlatokkal gazdagítjuk az érintettek kommunikációs eszköztárát. Hallgatóink elsajátítják a konfliktushelyzetek hatékony kezelésének technikáit, valamint a problémás emberekkel való bánásmódot.
Kiknek ajánljuk:
Azoknak az új munkatársaknak, akik most ismerkednek az ügyfélszolgálati feladatokkal. Azoknak, a már régebb óta e területen tevékenykedő munkatársaknak, akik szeretnének a legmagasabb munkáltatói és partneri elvárásoknak is megfelelni.
A tréningen résztvevők többek között a következő kérdésekre kapnak választ:
Főbb témakörök:
1. Az Én-kép, az Én-tudat és a személyiség szerepe az ügyfélkapcsolat témakörben:
2. Az ügyfélkapcsolati kommunikáció témakörben:
3. Az ügyfélszolgálati munka témakörében:
Az oktatás díja:
72.000 Ft+Áfa /2nap
Amely tartalmazza: a teljes képzés, valamint a segédletek árát, továbbá a büfé költséget.
Bővebb információ:
http://www.eu-trening.hu