Nevelési probléma, k.m.n.
Forrás: HR Portal vissza
Még a kilencvenes években íratott be a főnököm egy Scotwork Tárgyalásikészség-fejlesztő képzésre. A tréningen sokat...
Elindulni a változás irányába sosem könnyű. Ügyfelemnek is 2 évébe került, mire elszánta magát a NAGY LÉPÉS-re.
A harmadik körforgalomban, amikor megláttam a zsákokat, megpróbáltam elolvasni, hogy mi áll rajtuk. Le kellett lassítanom a...
Az energikus, motivált, elégedett munkavállaló minden cég legfontosabb erőforrása. Az utóbbi években annyi, korábban soha...
Az extremitás szélsőséges, túlzó, rendkívüli, végletes, és még sorolhatnánk. Már maga a gondolata is legtöbbünkben...
Tovább a Diagnózis kódok oldalára
Így legyél jó vezető!
Egy különleges üzleti könyv jelent meg a napokban Digitális sikertörténetek címmel.
Mi történik egy céggel, ha vezetőinek nem a profit maximalizálása az elsődleges célja? A Resource and Inspiration for Humanizing Business című tanulmánykötet szerzői különböző aspektusokból érvelnek egy emberközpontúbb üzleti működésmód mellett.
Kb. kéthetente küldjük, bármikor leiratkozhat.
Már 30 ezren vagyunk.