kapubanner for mobile
Megjelent: 13 éve

A Starbucks dolgozói világszerte összefogtak, hogy segítsék a helyi közösségeket

A globális kávézólánc, a Starbucks kezdeményezésére tavasszal hatvanezer önkéntes harminc országban és négy kontinensen összesen több mint százötvenhatezer órát fordított közösségi munkára. Magyarországon a Starbucks csapata 253 órával járult hozzá a nemes ügyhöz, áll a lapunkhoz eljuttatott közleményben.

A Starbucks nemcsak barátságos kávézóiról és finom kávékülönlegességeiről nevezetes, hanem felelős vállalati stratégiájáról is. A Starbucks filozófiája szerint a vállalatoknak képességeikből kifolyólag is szükséges hozzájárulniuk a helyi közösségeik fejlődéséhez. A Starbucks 1971-es megalakulása óta odafigyel arra, hogy etikusan járjon el a társadalomban és a környezetben végzett tevékenységei során. A kávézólánc 2015-ös céljai között szerepel például, hogy 100 százalékban fair trade, vagyis etikus forrásból származó kávét vásároljon, illetve, hogy a partnerek (dolgozók) és a vásárlók közreműködésével egymillió órát fordítsanak különböző közösségi tevékenységekre.

Az utóbbi cél megvalósításának egyik lépése volt az a tavaszi kezdeményezés, amely során közel hatvanezer Starbucks partner, vásárló és non-profit szervezet a világ harminc országában, négy kontinensen összefogott, hogy a helyi közösségek életében pozitív értékeket teremtsen. A változatos kezdeményezésekben résztvevő önkéntesek összesen több mint százötvenhatezer órát töltöttek közösségi munkával.

Magyarországon a Starbucks csapata és segítőik 253 órával járultak hozzá a nemes célhoz. A kávézólánc 40. születésnapja alkalmából például 50 önkéntes szépítette a Reformáció Emlékparkot, ahol kerítést, illetve padokat festettek, sövényt nyírtak, hulladékot szedtek, a játszóteret újították fel és egy virágágyást tettek rendbe. A Király utcai üzlet dolgozói egy tó környékét tisztították, a Westendben lévő kávézó csapata pedig az üzlet előtt lévő szobrot, padokat és az utcát takarította le szabadidejében, írják közleményükben.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek