kapubanner for mobile
Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 15 éve

Ügyfélszolgálati központot nyit a Vodafone Miskolcon: 300 új állás

Ötszázmillió forintot invesztált miskolci regionális ügyfélszolgálati központja létrehozására a Vodafone Magyarország Zrt., több mint háromszáz új munkahelyet teremtve ezzel, a beruházást ma adják át.

Az ünnepélyes átadáson Molnár Csaba, a Miniszterelnöki Hivatal vezetője elmondta: a válságkezelő kormány egyik elsődleges célként a munkahelyek megvédését és új munkahelyek megteremtésének támogatását tűzte ki. Hozzátette, a kormány az idén mintegy 50 milliárd forinttal támogatja a munkahelyek megőrzését, s ezzel 100 ezer munkahely megtartását teszi lehetővé.

A miniszter közölte, a kormány másik célja az, hogy olyan gazdasági klímát teremtsen, ami a világgazdaság motorjának beindulására vonzó befektetési területté teszi Magyarországot.

Molnár Csaba egy uniós, a külföldi működő tőke munkahelyteremtését elemző felmérést idézve elmondta, a 42 országot tartalmazó listán Magyarország 2008-ban az ötödik helyet szerezte meg, s ezzel kettőt előre lépett 2007-hez képest.

A miniszter elmondta azt is, hogy a válság kirobbanása óta eltelt 9 hónapban 62 településen mintegy 19 ezer munkahely jött létre. Aláhúzta, az ország azért ilyen eredményes, mert megbízható politikát követ.

Molnár Csaba beszélt arról is, míg korábban inkább a 800-1.000 fős munkahelyeket létrehozó cégeket támogatta a kormány, addig mára a 100-300 állást létrehozó beruházásokat részesíti előnyben.

A miniszter szólt arról is, hogy 2002 óta 20 ezer új szolgáltató központi munkahely jött létre Magyarországon.

Beck György, a Vodafone Magyarország Zrt. vezérigazgatója szerint nagyon jó döntés volt ide hozni a központot.
Kifejtette, a Vodafone a nehéz gazdasági környezet, a recesszió ellenére is elkötelezett Magyarország mellett. Az új regionális ügyfélszolgálati központ helyszínének kiválasztásakor fontos szerepet játszott, hogy ne csak a fővárosban bővítsen a cég, hanem a munkanélküliséggel küzdő régióban is.

Az elmúlt években a társaság a budapesti mellett már a második olyan központot nyitja meg Magyarországon, ahol az egész régióra kiterjedő tevékenységet folytathat a cég. Mindezek hatására a társaság jelenlegi 1.400 fős alkalmazotti létszáma az év végére várhatóan megközelíti a 2 ezer főt.

Az ünnepélyes megnyitó után az első - 1.500 négyzetméteres - szárnyat vehették birtokba a frissen felvett és az oktatáson résztvevő dolgozók. A munkaügyi központtal közösen kiválasztott mintegy száz fő három értékesítői és egy operátori csapatban kap feladatokat azután, hogy az Észak-magyarországi Regionális Átképző Központ valamint a Vodafone szakembereitől átfogó képzésben részesülnek. Az érdeklődésre jellemző, hogy az elmúlt öt hónap alatt több mint 4.000 pályázó jelentkezett a miskolci álláslehetőségekre, többségükben, 60 százalékban nők, végzettségüket tekintve pedig elsősorban közép- és felsőfokú képzettséggel.
  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Rendhagyó szülő-gyermek napot tartottak a Tesco dolgozóinak

A Tesco anyák napja alkalmából áruházi és irodai bejárással várta a kollégák anyukáit, hogy lehetőségük legyen jobban megismerni gyermekeik munkakörülményeit. Teljes cikk

A kormány együttműködési megállapodást írt alá a digitalizáció fejlesztése érdekében

A kormány együttműködési megállapodást kötött a Yettel Magyarországgal és a Cetin Hungary Zrt.-vel a digitalizáció és a távközlés fejlesztése... Teljes cikk

Minden ötödik magyarországi német vállalat leépítést fontolgat idén

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) tagvállalatai javulásra számítanak üzleti helyzetük tekintetében, és nem számítanak a... Teljes cikk