kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Új vezető a K&H Üzleti ügyfelek divíziójánál

Rajna Gábor Patrick Van Overloopot váltja az üzleti ügyfelek divízió irányításában.

2022. április 1-jétől Rajna Gábor, a Lakossági értékesítés eddigi vezetője veszi át a K&H Üzleti ügyfelek divízió irányítását, valamint tagja lesz a K&H Végrehajtó Bizottságának is - írja a portfolio.hu a cég közleménye alapján. Rajna Gábor 2003 óta dolgozik a K&H-nál, 2007 és 2010 között a Treasury értékesítés osztály vezetője volt. majd a KBC Treasury lengyelországi vezetője lett. A K&H-hoz 2013-ban tért vissza marketingvezetőként. 

Patrick Van Overloop, az Üzleti ügyfelek divízió eddigi vezetője visszatér a KBC Csoport brüsszeli központjába, és a Csoport Hitelkockázati igazgatóságán lát el új feladatokat. 

  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.05Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit, képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján. Betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek