Keresés hirdetés útján
Keresési módszer, melynek alkalmazása azokban az esetekben használatos, amikor sem a szervezet belső munkatársai között, sem kapcsolati hálójában nincs alkalmas személy a megüresedett állás utódlására; és a pozíciót betöltendő jelöltek elérési lehetősége még nem annyira speciális, hogy fejvadászok direkt kereséses szolgáltatásait igényelnék.
Megjelenési formáját tekintve, a munkakör sajátosságait és a megszólítani kívánt közönséget figyelembe véve lehetnek:
- Újsághirdetések
- Állásportálok
- Közösségi média (Facebook, Linkedin)
- Youtube hirdetések
- Google kampányok
- Céges karrieroldal
A hirdetés általában tartalmazza a hirdető cég legfontosabb adatait, a pozíció megnevezését, a munkakörhez tartozó felelősségeket, a jelöltekkel szembeni követelményeket, elvárásokat, a potenciális jelentkezőkre ható emocionális elemeket; a javadalmazással kapcsolatos információkat.
A hirdetési felület nagysága általában leképezi a pozíció nagyságát.
A hirdetést nemcsak a vállalatok, hanem a fejvadász cégek is gyakran alkalmazzák jelölt- keresésre.
A módszer előnyei közé tartozik, hogy nagy számú és széles körű jelöltet érhet el, viszonylag alacsony költséggel és időráfordítással, valamint növelheti a cég ismertségét és vonzerejét a munkaerőpiacon.
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény! Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk
- Az automatizálás és az AI terén is lemaradásban vannak a magyar cégek a nemzetközi átlagtól 7 napja
- "Keressük a lila elefántot" - avagy miért izgalmas a toborzó szakma 2 hete
- Ez kell a járműipar munkaerőigényének kiszolgálásához 2 hete
- Háromezerrel több az állásajánlat: 36 ezer pozíció vár betöltésre 2 hete
- Egymilliós fizetésért keresnek szakácsot Budapestre 3 hete
- Az attitűd a kulcs, nagy a verseny a fiatalokért: így keresi az utánpótlást a Marriott 3 hete
- Ez okozza a legnagyobb kihívást a pénzügyi és számviteli szektorban 3 hete
- Így csábítanak a cégek a HVG Állásbörzén 4 hete
- Toborzási előny, ha egy cég home office-t tud ajánlani 1 hónapja
- Stagnáló munkaerő-felvétel? - Erre számíthatunk idén a munkaerőpiacon 1 hónapja
- Hangosabbnak kell lennie a HR-nek: karriersztorik a Mercedesnél és a Molnál 1 hónapja