Megjelent: 7 hónapja

Közeleg a gazdaság újraindulása, és már nem biztos, hogy a megszokott rutinok a leghatékonyabbak?

Hogyan érinti a fejvadászatot a koronavírus és mit lát a piacon a Beck & Partners egyik vezető tanácsadója? Valóban közel ez az újraindulás? És hogy lehetnek az online csomagok sokszor hatékonyabbak, mint a jól bevált hirdetési platformok, amikhez reflexből nyúlunk? Tamaskovics Diánával beszélgettünk.

Fejvadászként hogy élitek meg ezt a nehéz helyzetet? Nagyon lecsökkentek a toborzások, esetleg nehezebbé vált betölteni a pozíciókat?

Már éltünk át hasonlót, a jelen helyzethez hasonló nehézségek merültek fel a 2008-as válság idején is, így megvannak a bevált módszerek, amik most is működnek. Szerencsére a helyzet nem olyan súlyos, mint akkor, a toborzások egy része szünetel csupán, a másik része folyik tovább, és ettől a héttől úgy látom, hogy egyre inkább elindulnak a dinamikus folyamatok a megszokott mederben.

A pozíciókat most sokkal élvezetesebb betölteni, ugyanis megmozdult az a szakember gárda, aki eddig elérhetetlen volt, és most bizonytalannak látják a jövőjüket jelenlegi cégüknél, vagy csalódtak bennük amiatt, ahogy a kialakult helyzetet kezelték. Stabil cégeket keresnek, mi pedig ezekkel a cégekkel dolgozunk.

A helyzethez való alkalmazkodás minden szektorban az online és egyben költséghatékony megoldásokra való átállás. Ha jól tudom, nálatok eddig is lehetőség volt ilyen szolgáltatás igénybevételére.



Igen, eddig is nagyon sikeres volt több ilyen lehetőség is, de kiemelném az online toborzási alapcsomagunkat. Havonta több száz pozíciót hirdettek ezzel a fajta módszerrel a partnereink. Nem is csoda, hiszen én mindig is azt mondtam, hogy az egyik legjobb és leghatékonyabb toborzási csomag, ami jelenleg a piacon található. Nem véletlenül nevezzük csomagnak, a szolgáltatásnak több önmagában is igen hatékony eleme van.

Van egy általános rutin a piacon. Ha egy cég új kollégát keres, a legelső gondolata mindig az, hogy a közismert állásportálokra felteszi a hirdetést. Ez a csomag fel tudja venni a versenyt a legnagyobb portálok hatékonyságával?



Őszinte legyek? Teljes mértékben. És nem azért, mert hazabeszélek. Össze sem lehet hasonlítani, annyival több hatékony eszközt tartalmaz, hiszen említettem ez tényleg egy SZAKMAI CSOMAG. Nézzük a puszta tényeket!

A legnépszerűbb állásportálokra felkerült egyetlen hirdetés költségéért nálunk 8 portálon fut a hirdetés. Azt szoktam mondani, hogy a csomag LELKE viszont ez: Az adott célcsoport számára személyre szóló célzott levelekkel növeljük a bejelentkezők számát és a jelölteket nem csak továbbítjuk, hanem elő is szűrjük.

Ezen felül szintén nem mindennapi EXTRA elem, hogy delegált kutatók dolgoznak a projekten, így a hirdetés folyamatosan optimalizálható. Erre azért van szükség, mert többször előfordult már, hogy az ügyfelünk első elképzelése nem a kívánt jelölteket eredményezte. Ilyen esetekben egy egyszerű hirdetés 4 héten keresztül nem változtatható, így az erre fordított pénz és idő elveszett. Mi viszont pár napot követően észleljük a problémát és már javítjuk is.

Összefoglalva tehát ez a szolgáltatásunk nagyon gyors és igazán hatékony megoldás kis - és nagyszámú toborzás, de ugyanakkor adatbázis-építés esetén is. Aki egyszer kipróbálta, az azóta is rendszeresen használja. 


Sokszor azt látom a piacon, hogy rutinszerűen használnak a kollégák eszközöket, pedig sok hatékonyabb, eddig kevésbé ismert lehetőség is van, és érdemes kipróbálni őket, élni velük.
Bár nagyon sok pozíció típusnál sikeres az Online toborzási alapcsomag, nem mindennél. A nagyon speciális műszaki és IT pozícióknál valóban fejvadászni kell az embereket, ezt nem lehet vitatni. Minden más esetben tényleg azt javaslom, hogy próbálják ki!

Részletek:
https://bap.hu/szolgaltatasok/onlinetoborzas/index.php?utm_source=hrp
  • 2020.11.17Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon 1 napos workshopon délelőtt kérdést kaphat LinkenInnel kapcsolatos kérdéseire, szó lesz továbbá a vállalati oldal fontos elemeiről, karrieroldalról és oldal-analitikákról. Délután példákkal színesítve ismerkedhet meg a kampánykezeléssel, kapcsolati háló felépítésének kérdéseivel és egyéb, Facebookkal kapcsolatos funkcióval. Részletek Jegyek
  • 2020.11.23Művezető képzés A művezetők szakmai továbbképzése a vezetői feladataik eredményes és hatékony ellátására. A résztvevők vezetői, problémamegoldási és termelékenységfejlesztési készségeinek fejlesztése konkrét feladatokon, szituációs játékokon, esettanulmányokon keresztül. Részletek Jegyek
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
VOSZ-főtitkár: a 25 év alattiak munkához jutását segíti az alacsony iskolai végzettségű fiatal álláskeresők támogatása

Perlusz László szerint a program segítségével a feldolgozóiparban vagy az építőiparban tudnak elhelyezkedni az alulképzett fiatalok. Teljes cikk

Így teljesít a Facebook 2020-ban a toborzásoknál

Egyre népszerűbbek szolgáltatásaink mellé kiegészítő lehetőségként, és önálló szolgáltatásként is igényelhető Facebook toborzásmarketing... Teljes cikk

Túl a 300 ezren: munkahelyi érzékenyítéssel a hátrányos helyzetű dolgozók felzárkóztatásáért

A Munkaerőpiacon Maradás Egyesület legfontosabb célja, hogy minél több munkáltató váljon a segítségükkel nyitottá a hátrányos helyzetű emberek... Teljes cikk