kapubanner for mobile
Megjelent: 1 éve

XII. VEZETŐI BEST PRACTICE FÓRUM - Konferencia, Április 28. - Szervezeti kommunikáció, motiváció

Idén is megrendezésre kerül a Kvalikon Kft. szervezésében és a HR Portál támogatásával a Vezetői Best Practice Fórum.

Helyszín: Holiday Beach Hotel, 1039 Budapest, Piroska u. 5.

XII. VEZETŐI BEST PRACTICE FÓRUM - Konferencia, Április 28. - Szervezeti kommunikáció, motiváció

A szervezeti tanulás egyik leghatékonyabb formája a benchmarking, más vállalatok, szervezetek jó gyakorlatainak megismerése és kreatív adaptálása saját szervezetünkre. A Kvalikon Kft. több, mint 20 éve elkötelezett híve a jó gyakorlatok megosztásának. Több, mint 50 Best Practice Fórumot szerveztünk az elmúlt években, amelyeken egymás jó gyakorlataiból tanulhattak a résztvevő vezetők. A következő Vezetői Best Practice Fórumon a Kommunikáció lesz a középpontban. A szervezetek hatékonyságát, a vállalati kultúrát alapvetően meghatározza a szervezeten belüli kommunikáció és a vezetői kommunikációs stílus és módszerek. Az a tapasztalatom, hogy a szervezeti kommunikáció jó indikátora a vállalat szervezettségének is. Egy jól szervezett vállalatban, ahol megfelelő folyamatok vannak kialakítva az elmúlt években könnyebben volt bevezethető a "Home Office", hatékonyabbak és célirányosabbak a megbeszélések. A kommunikáció sok szervezetben szükségszerűen azt az űrt tölti ki, ami a rosszul szervezett folyamatokból ered. A vezetők hatásgyakorlásának kulcs eleme a kommunikáció, aminek számos csatornája és iránya lehet, amit fontos, hogy képesek legyünk megfelelően kezelni. A konferencián számos kiváló vezetővel: Lencsés Gergő, volt GE vezér, Szvetelszky Zsuzsa, MTA tudományos munkatárs, pletyka kutató, Krizsó Szilvia, kommunikáció szakértő, műsorvezető, Király Zoltán, Joyson Safety Systems, ügyvezető, Kiss Katalin, MAM Hungária, ügyvezető, Takács János, Diamand Cukorgyár, ügyvezető,  Dr. Németh Balázs, ügyvezető és Czinege Andor, a Kvalikon szervezetfejlesztési tanácsadói olyan témákat járunk körbe, mint a "Kommunikáció a digitális térben, informális kommunikáció, kommunikáció generációk között, céllebontás, célmegállapodás, visszajelzés adás, fogadás, a jó kérdések fontossága, Vezetői kommunikáció és motiváció". Szeretettel várunk minden érdeklődőt Április 28-án a Vezetői Best Practice Fórumon, Budapesten a Holiday Beach Hotelben.

További információk és jelentkezés: http://www.kvalikon.hu/vezetoi_forum/index.php/program

XII. VEZETŐI BEST PRACTICE FÓRUM - Konfererencia

A Konferencia programjához kapcsolódóan számos képzést és vállalati jó gyakorlat megosztó Fórumot szervezünk:

BORSODI SÖRGYÁR - BEST PRACTICE FÓRUM – Május 5.
EGIS – BEST PRACTICE FÓRUM – Június 2.
LEAN FÓRUM - Folyamatfejlesztési konferencia Május 18-19. 
Vezetői Akadémia – Vezetői nyílt képzés – Április 17-18, május 25-26.

Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés – Május 15-16.

Konferencia program

www.kvalikon.hu

 

  • 2024.05.23Külföldiek foglalkoztatása Magyarországon – Dr. Fehér Dániel Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismeretiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.13Tudatos delegálás - vezetői tréning Programunk két fontos vezetői készség fejlesztésére irányul. Az egyik a tudatos delegálás, mint elengedhetetlen vezetői időfelszabadító, munkatárs-fejlesztő készség, a másik az ehhez szükséges asszertív kommunikáció, amely ezt a folyamatot segíti.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A teljesítményértékelés digitalizálása: Hogyan változtatják meg a digitális eszközök a teljesítményértékelési folyamatokat?

A teljesítményértékelés a legtöbb vállalat számára alapvető folyamat. Azonban a digitalizáció terjedésével, egyre nagyobb népszerűségnek... Teljes cikk

Több mint 27 éves HR vezetői tapasztalatát viszi be a Corvinus képzésébe

Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek