kapubanner for mobile

2005. november 14.
Shared service kialakítás

Helyszín:Érdeklődjön a szervezőnél!

A szeminárium aktualitása

Az elmúlt években egyre több multinacionális vállalat helyezte bizonyos belső szolgáltatásainak (shared service) központját Közép-kelet Európába és azon belül Magyarországra. Emellett több nagy magyar vállalat saját belső szolgáltatásait a közelmúltban szervezte, vagy éppen most szervezi szolgáltató központokba. Legnagyobb hazai vállalataink egyre inkább regionális szereplők, bizonyos folyamatok külföldi kihelyezése számukra reális alternatíva.

A szeminárium célja

A szeminárium során az alábbi kérdésekre keressük a választ:

A shared service kialakítás és a szolgáltatások határokon túlra helyezése (off-shoring) milyen kihívásokkal és lehetőségekkel szembesíti a magyarországi vállalatokat?
Milyen érvek szólnak a multinacionális vállalatok magyarországi shared service létrehozása mellett, és milyen elvárásoknak kell megfelelniük a hazai vállalatoknak, hogy a folyamatokat működtetni tudják?
Érdemes-e multinacionális cégek hazai leányvállalatainak azért küzdeniük, hogy cégük bizonyos belső szolgáltatásait Magyarországra helyezze?
A szolgáltató központok kialakításával az elmúlt évek során többször foglalkoztunk folyamatszemléletű megközelítésben. Az idei rendezvényünkön azt állítjuk a középpontba, hogy a szolgáltató központok kialakítása és határokon túlra történő helyezése miként támogathatja a vállalatok stratégiai céljainak elérését.

A szeminárium tematikája

A szeminárium három nagy blokkra tagolódik.

  • 1. blokk
  • A shared service kialakítás és off-shoring stratégiai jelentősége a vállalatok számára.
  • Nemzetközi tapasztalatok és trendek bemutatása.
  • A magyarországi vállalatok stratégiai érintettsége a shared service kialakításban és off-shoringban.

  • 2. blokk
  • Hazai gyakorlati tapasztalatok bemutatása.
  • A 2. blokkban az alábbi témákat kívánjuk érinteni:
  • - a megvalósíthatóság vizsgálata és a döntéshozatal fő szempontjai a shared service létrehozás és az off-shoring során,
  • - a működés integrációja a shared service központokban,
  • - Shared service központok irányítása,
  • - a shared service központ kialakítás előnyeinek/hasznainak utólagos értékelése,
  • - az outsourcing és off-shoring lehetőségei a magyar nagyvállalatok számára.

  • 3. blokk
  • Miként támogatta a hazai vállalatok stratégiai céljainak elérését a shared service kialakítás.
  • Kerekasztal beszélgetés hazai szolgáltató központok és vállalatvezetők részvételével

    A szeminárium szólni kíván

  • Magyarországi felsővezetőkhöz, kiknek vállalatai
  • már túl-, éppen benne- vagy előtte vannak a shared service kialakítás folyamatának;
  • jelenlegi és potenciális hazai shared service központok vezetőihez;
  • Shared service szolgáltatásokat igénybevevő szervezetek vezetőihez;
  • vállalatok stratégiai menedzsment szervezetének vezetőihez és munkatársaihoz.

    További információ: www.ifua.hu