kapubanner for mobile

2005. november 15. - 2005. november 16.
Hogyan bánjunk a gyengén teljesítőkkel?

Helyszín: Érdeklődjön a szervezőnél!

Hogyan bánjunk a gyengén teljesítőkkel?
Azonosítsa, támogassa és irányítsa a kevésbé hatékony munkatársakat!


A tréning során gyakorlatokon keresztül sajátíthatja el a

  • gyengén teljesítő munkatársak azonosítását
  • kritikus beszélgetések lefolytatásának technikáit
  • különbségeket a nemképesség és a nemakarás között
  • fejlesztés és eredményorientált lépések tárházát

    Ha Ön

  • vezetőként szeretné munkatársaiból a legtöbbet kihozni
  • projektvezetőként csapatát a célok mellé állítani
  • HR vezető és személyzetfejlesztési vezetőként e speciális csoportot hatékonyan kezelni

    Akkor jöjjön el Ön is kétnapos tréningünkre!

    Hogyan értékelje a munkatársak teljesítményét és azonosítsa a problémás eseteket?

  • Világos célok és mérőszámok: legyen az értékelés fair és indokolható!
  • Miért teljesít gyengén a kolléga? - Nem akar? vagy Nem képes?
  • A rossz eredmény okainak és forrásai csoportosítása, illetve hatásai a csoportra és az egyénre
  • A problémás esetek: öreg rókák és zöldfülűek
  • Hogyan fest az Ön munkatársi portfoliója?

    Hogy működhet hatékonyan a vezetés? - Pszichológiai háttér

  • Hogyan érje el, hogy munkatársai kövessék Önt a célokhoz vezető úton?
  • A munkatársak motivációjának pszichológiája motivációs típusok azonosítása
  • Belátás, kötelesség, hatalom miből fakad a motiváció?
  • A teljesítménymotiváció természete és támogatása
  • Munkatársak egyedi irányítása és motivációs eszközei, avagy a személyre szabott motiváció és irányítás

    Szituációs gyakorlat:

    Hogyan nyerje meg munkatársait a nehéz feladatoknak?
    Gyűjtse össze a trénerrel és a többi résztvevővel a felmerülő ellenérveket és keressen hozzá hatásos válaszokat!

    A közös megegyezésen alapuló célokat konzekvensen követni kell!

  • Az elvárások tiszta és világos megfogalmazása és megbeszélése
  • A célok levezetése és mérhető definiálása
  • Delegáljon sikeresen! Visszadelegálás?!
  • Rendelje a megfelelő feladatot a megfelelő munkatárshoz!

    Szituációs gyakorlat:
    Mely célokat hogyan kommunikáljunk munkatársakkal? Számok, túlórák, kevésbé vonzó feladatok
    Kritikus munkatársi megbeszélések

  • Szisztematikus előkészületek: megalapozott indoklás
  • Strukturálja a megbeszélést és terelje a célok irányába!
  • A kritikus visszajelzések világos és konstruktív megfogalmazása
  • Nehéz szituációk a megbeszélés során

    Szituációs gyakorlat:
    Milyen reakciók érkezhetnek a munkatárs felől?
    A kritikus reakciókra adott válaszok


    Fejlődési irányok és lehetőségek kijelölése és meghatározása

  • Tudni, tenni vagy akarni? Hozza összhangba a munkatárs és a vállalat fejlődési szükségleteit!
  • Hogyan határozhatóak meg konszenzussal a fejlesztési lépések?
  • Teremtsen problématudatosságot a munkatársak fejében!
  • Ha a munkatárs nem látja be, hogy hibázott

    Bejáratott csapatok magatartásának megváltoztatása a beállítottság és a gondolkodásmód átformálása / stimulálása

  • Hogyan teremtheti meg a tartós változáshoz szükséges alapokat?
  • A változás helyes időzítése: melyik lépést mikorra időzítse?
  • Hogyan vonhatóak be minden csapattag a változásba?

    Gyakorlati példák:
    A változásra való hajlam fejlesztésének eszközei

    A rendezvényt ajánljuk:

  • vállalati felsővezetőknek
  • döntéshozó pozícióban álló vállalatiszakembereknek
  • menedzsereknek
  • osztályvezetőknek, csoport és projektvezetőknek
  • mindazoknak, akik célja vezetői ismereteik bővítése, frissítése cégmérettől, gazdasági szektortól, beosztástól függetlenül

    További információ: http://www.iir-hungary.hu