kapubanner for mobile

2006. június 1.
Képzéskontrolling

Helyszín:Érdeklődjön a szervezőnél!

Humántőke, tudástőke - az emberi erőforrás felértékelődése

Mekkora értéket képvisel a cég értékében a tudástőke?
Befektetés szemléletű emberierőforrás-menedzsment, avagy a humán tőke, mint a cég láthatatlan vagyonának része
A képzés és a személyzetfejlesztés, mint a humán tőke növelésének fontos eszköze
Képzési ráfordítás: befektetés vagy költség, értelmezhető-e és mérhető-e a ráfordítások megtérülése?
A képzéskontrolling, amivel a HR feladatok mindennapi listája bővült

Az Ön cégénél mit jelent a képzéskontrolling, és más vállalatoknál?

A képzéskontrolling feladatok munkamegosztása a szervezetben
Kinek a feladata?: definiálja konkrétan a képzéskontrolling feladatokat, hogy a munkaköri leírás részét képezhesse!
Bontható-e a képzéskontrolling feladatai, és ha igen, miként?
Költséghatékonyság és megtérülés a képzésben

A képzéskontrolling gyakorlati megvalósításának lehetőségei: mit és hogyan mérjen, tervezzen és elemezzen?
Van-e a képzés, személyzetfejlesztés tevékenységben legjobb, átvehető gyakorlat?
Érvanyagok összegyűjtése és prezentálása a megtérülés bizonyítására
Képzési folyamatábra és a riportolás közvetlen kapcsolata
A sokatmondó számok és mutatók a képzésben, az emberei erőforrás menedzsmentben

A képzéskontrolling és a HR kontrolling összefüggései
Milyen tényezők megléte, szintje tesz hatékonnyá egy fejlesztési rendszert, egy konkrét képzést?
Milyen mutatókat kell generálni, amelyek beszédesek és meggyőzőek?
Milyen adatok nyerhetők ki az Ön képzési adminisztrációjából? Mire használhatóak ezek a számok?
Az OBJEKTÍV mérés feltételei - Próbáljon ceteris paribus-módon mérni, az egyes tényezők elkülönítésével!
Balances Scorecard a HR-ben

A belső folyamatokra vonatkozó mutatók
BSC tervezéstől az értékelésig
Képzési mutatók a HR kontrolling rendszeren belül
A képzés, személyzet fejlesztés hasznosulásának számonkérése

Hogyan hasznosul a képzés? Miként válik láthatóvá az eredmény?
Hogyan kérhető számon a munkavállalótól, hogy munkájába milyen szinten épült be, mennyire használja a képzésen tanultakat?
Milyen elvárásokat támaszthat a vállalat a munkavállalóval szemben?
A kurzus teljesítéséről: szankciók, amennyiben nem teljesíti a tananyagot?
Hogyan kérhető számon egy készség elsajátítása?
Résztvevői értékelésen túl, honnan kap visszajelzést a képzés tartalmára, milyenségére vonatkozólag?
A képzési partner bevonása az értékelésbe

A külső képzési partner és a vállalat belső képzési szakembereinek, HR-eseinek közös értékelése a képzés sikerességére vonatkozóan.
Ki, mit, hogyan tud után követni?
A modern képzési formák hatékonysága

Csak látszólag van magára hagyva a munkavállaló az e-learning során!
Milyen visszacsatolás, ellenőrzés várható el egy e-learning rendszertől?
Oktatói erőforrás-gazdálkodás menedzsment

Gazdálkodási kérdés, hogy mennyi az ideális számú oktató
Külső-belső képzések aránya a gazdaságosság szempontjából

További információ: http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=237