kapubanner for mobile

2006. november 16.
A CSR hatékony kommunikációs eszközei

Helyszín:Hotel Novotel Palace

Napjainkban a vállalatokat már nemcsak pénzügyi teljesítményük alapján értékelik, hanem aszerint is, hogy működésük, termékeik és szolgáltatásaik hogyan hatnak a társadalomra és a környezetre.

Mitől viselkedik felelősen egy vállalat? A kulcsszó talán pontosan a viselkedés. A CSR (vagy CR, ahogy egyre inkább elterjedőben van), nem elsősorban program vagy programok öszszessége, hanem sokkal inkább az üzleti stratégia, a vállalat működésének és viselkedésének szerves összetevője. A felelős vállalati magatartás az adófizetési és törvényi megfelelés, a menedzsment és irányítási, vezetési módszerei, az esélyegyenlőség biztosítása, a környezetvédelem, a közösségi tevékenységek, a munkavállalók képzése, a munkakörnyezet kialakítása és még számos stratégiai működési elemben nyilvánulhat meg. A vállalati felelősségvállalás tehát ideális esetben a vállalat minden tevékenységében és döntésében megjelenik, erősíti az alaptevékenységet és jön létre a „felelős márka”.
Az egyik kérdés az, hogy hol van(nak) az a pont(ok), ahol a C(S)R és kommunikáció találkozik?
A másik kérdés pedig, hogy a vállalatok CSR kommunikációja minden érdekcsoportok (stakeholder- ek) által befolyásolt és milyen lehetséges megfontolások, eszköztárak, stratégiai és taktikai elemek állnak rendelkezésre egy fenntartható, hiteles kommunikáció kialakításához?

A workshop programja:

A CSR vállalati stratégiához illeszkedése
A CSR és kommunikációs stratégia – halmaz és részhalmaz, vagy valami más?
Kommunikációs stratégia és megvalósítás lépésről- lépésre
Mitől válik hitelessé a kommunikáció?
Külső és belső kommunikáció – középpontban a bevonás és együttműködés
A márka és a fogyasztó személyének egymásra találása
Kommunikációs csatornák és lehetséges használatuk
Hagyományos és kevésbé hagyományos kommunikációs módszerek
Külföldi és hazai példák, esettanulmányok
Workshopvezető:
Mikola Gergely
Az IT és logisztika marketing kommunikációs területein töltött 2 év után 6 évet dolgozott a kommunikációs ügynökségi piacon, Magyarországon és Csehországban. Szakterületei közé tartozott a stratégiai vállalati kommunikáció, sajtó- és médiakapcsolatok, public affairs, reputáció menedzsment. Számos iparágban szerzett tapasztalatot többek között az FMCG és a szállodaipar, az üzleti tanácsadás, a környezetvédelem és légiközlekedés területein. 2004-től a Provident Pénzügyi Zrt. kommunikációs igazgatója és felel a vállalat külső és belső kommunikációjáért, valamint Társadalmi Felelősségvállalás programjaiért. A Brit Kereskedelmi Kamara Tanácsának tagja, valamint a CSR munkacsoport és a CSR Task Force vezetője.

További információ: http://www.iir-hungary.hu/rendezvenynaptar?id=316