2006. november 7. - 2006. november 8.
Motiválás-ösztönzés
Helyszín:Érdeklődjön a szervezőnél!
Hogyan definiáljuk a lemorzsolódást? Mit tehetünk ellene?
Min/kin múlik az, hogy az új munkatárs milyen jövôképet lát maga elôtt?
Az anyagi vagy a hangulati/érzelmi tényezôk fontosabbak a munkavállaló számára?
Lehetséges-e egyszerre motiválni különbözô életciklusban lévô embereket?
Mi az, amire a belsô kommunikációnál figyelni kell?
Megteszünk-e mindent azért, hogy megtartsuk kulcsembereinket?
Hogyan határozzuk meg a lemorzsolódást? Mit tehetünk ellene?
Kire hárul és milyen mértékben az ösztönzés feladata?
Min/kin múlik, hogy az új munkatárs milyen jövôképet lát maga elôtt?
Kié a felelôsség az ösztönzésben?
Mitôl függ a dolgozók egymással való kapcsolata?
Milyen vezetôi fejlesztések vannak a tréningeken kívül? Segít-e a motivációban a coaching, mentoring?
Képes-e támogatni a HR a vezetô-beosztott kapcsolatot?
Követelheti-e a HR a people management eszközök használatát a vezetôtôl?
Segíthet-e a HR az új munkatársak sikeres integrálódásában?
Létezik családbarát munkahely?
Milyen HR eszközöket használnak a vállalatok az ösztönzés támogatására?
Milyen ösztönzô eszközöket alkalmazhat a HR?
Az anyagi vagy a hangulati/érzelmi tényezôk fontosabbak a munkavállaló számára?
Milyen arányban kell pénzben/szóban elismerni a dolgozókat?
Hogy lehet rávenni az embereket a rugalmasságra?
Mennyire meghatározó egy vállalat hangulata/jövôképe a dolgozói számára?
A siker motivál!
Hogyan teremthetünk dolgozóinknak sikerélményeket, kis gyôzelmeket?
A bevált módszerek alkalmazása egyéni fejlesztési terv kialakításához ha lehet egy saját beosztott munkavállaló esetében!
Lehetséges-e egyszerre motiválni különbözô életciklusban lévô embereket?
Miként motiváljunk a karrier különbözô szakaszaiban?
Milyen lehetôségek vannak, ha a vezetônek egyszerre kell kezelnie más fázisban, más karrierállomáson lévô embereket?
Mit lehet kezdeni a rendszerváltó korosztállyal, akinek a családja/szabadideje fontosabb, mint a pénz?
Miért nehéz a mostani nemzedéket motiválni? Milyen válaszai vannak a HR-nek a dolgozók értékrendbeli változásaira?
Itthon lehet-e tartani a külföldre vágyó, tehetséges fiatalokat?
A kommunikáció hatalma
Eredményesek-e a belsô felmérések?
Mire kell figyelni a kezelés/nyomonkövetés során?
Milyen jelei vannak a dolgozók elégedettségének?
Éreztetjük-e a dolgozóval, hogy fontos a véleménye?
Hatással lehet-e a HR az ún. legfelsôbb szint kommunikációjára?
Befolyásolhatja-e a javadalmazás megítélését a kommunikáció? Mit kell feltétlenül tudatosítani a dolgozóban?
Hol a határ az alapjuttatás és az ösztönzés között?