kapubanner for mobile

2007. május 22.
Konfliktuskezelés

Helyszín:Budapest

A munkahelyi változások kezelésében újabban a hatékony együttműködésre helyezik a hangsúlyt.

A cég minden szintjén elvárják az egyéntől, hogy tudjon együtt dolgozni másokkal, olykor még keresztfunkciókat betöltve is, kezelje a problémákat és olyan döntéseket hozzon, amelyek egykor a vezetők kizárólagos feladatai voltak.

Bár az együttműködés a teljesítmény javulásához vezet, konfliktusok forrásává is válhat. Ennek megfelelően az egyénnek a szervezet minden szintjén képesnek kell lennie sikeres konfliktuskezelésre.

A modul segít a konfliktushoz való viszonyulásunk megértésében. Egy strukturált folyamatot tanít meg, amellyel konstruktívan láthatunk hozzá a konfliktusok kezeléséhez. A folyamat segítséget nyújt abban, hogy a konfliktus által gerjesztett energiát olyan pozitív irányba tereljük; mint például munkakapcsolataink javítása és közös megoldások keresése.

Kulcslépések, amelyek a program vázát képezik:

  • kölcsönös érdekeltség kialakítása
  • a másik személy álláspontjánakmegismerése
  • a problémával kapcsolatos saját megközelítésünk és kihatásának bemutatása
  • döntés a megfelelő cselekvési tervről
  • elismerés kifejezése a másik személy erőfeszítéseivel kapcsolatban.


    Részvételi díj: 76.900 Ft+Áfa/ fő (tananyaggal, büfével, ebéddel)