Helyszín: Budapest
Szervező: IRS Hungary Kft., Nécsei Rita, 06 20 361 73 01; [email protected]
A három napos nyílt tréning olyan korszerű és komplex módszertant ad a tréningrésztvevők kezébe, amellyel már az első állásinterjú keretein belül magas validitással lehet a jelöltek kompetenciáit mérni.
A program kifejezetten gyakorlatorientált, egyéni, csoportos, készségfejlesztő és szituációs feladatok váltakoznak rövid előadásokkal, az utolsó napon pedig éles helyzetben, valós jelölteken lehet begyakorolni, leszimulálni a tréningen tanultakat.
Hogyan támogatja az Ön felvételi hatékonyságát programunk?
a tréningrésztvevő képessé válik arra, hogy a jelöltek kompetenciáit már az állásinterjú keretein belül magas validitással mérje.
a programrendszer segítségével az interjú nem áll meg a szakmai lekérdezés szintjén, hanem olyan kulcskompetenciákat (pl.csapatmunka, ügyfél-orientáltság, vezetői képességek, üzleti szellem, értékesítői képességek stb.) mér megbízhatóan, amelyek nélkül egy adott munkakört nem lehet sikeresen ellátni.
magasabb munkaköri beválás: ez a módszertan támogatja a hosszútávon sikeresen teljesítő munkatársak kiválasztását
vállalati szinten egységes, strukturált formában, folyamatban történik a kiválasztás
objektív összehasonlítás (a jelentkezőket azonos kritériumok, kompetencia-elvárások alapján lehet összehasonlítani)
a legegyszerűbb és legkisebb idő- és költségigényű kiválasztási eszköz, az állásinterjú, már önmagában is megbízható képet ad a jelentkezők kompetenciáiról
A megszerzett interjútechnikai jártasság birtokában bármely munkakörre eredményesen növelheti a jelölt-kiválasztás hatékonyságát.
Kinek ajánljuk tréningünket?
Humán erőforrás vezetőknek, szakértőknek, partnereknek, ill. az interjúkban aktívan résztvevő felső vezetőknek és funkcionális vezetőknek
Néhány kiragadott téma a tréning programjából:
Hogy építsük fel az interjú struktúráját?
Hogy kérdezzünk a kompetencia fókuszú interjúban?
A kompetencia profil pozícióra szabása
A tevékenységekhez rendelt kompetenciák
A kompetenciák operacionalizálása
Az operacionalizált kompetenciákra kérdéscsoportok megalkotása
A 12 leggyakoribb hibaforrás az interjú során
Manipulációs veszélyek az interjúban
Hogy növelhető az interjú validitása?
Kérdezéstechnikai eljárások
Kérdezéstechnikai csapdák
Kérdezéstechnika a telefoninterjú során
A beszéltetés művészete a zárt / nyitott / még nyitottabb kérdések hatásrendszere
A viselkedésorientált kérdezés gyakorlata
Az öntakarás kezelése
A taktikus önmegjelenítés kezelése
A kompetencia fókuszú interjú adatainak megjelenítése
Csoportprofil (short list) felállítása és grafikonon történő ábrázolása
Hogy mutassuk be a kiválasztási folyamat eredményeit a szakmai vezetőnek/megbízónak?
Az adatok elemzése, következtetések
További információk:
www.irshungary.hu