kapubanner for mobile

2009. július 14. - 2009. július 15.

Ügyfélszolgálat és reklamációkezelés

Helyszín: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39/B. Szervező: WIFI Hungária, [email protected]

Cél:

a hatékony, megbízható és pontos ügyfélkezelés művészetének elsajátítása. A panasz, mint értékteremtő forrás tudatosítása, az ügyfélpanaszok kezelésének fogásai, az ügyfelek megelégedésének növelése a reklamációkból kiindulva, mint a vállalati imázs javításának eszköze.

Ajánljuk:

vevő/ügyfészolgálati munkatársaknak és vezetőknek, kereskedelmi és vezetői asszisztenseknek, minőségbiztosítási munkatársaknak.

Tartalom:

  • az ügyfélszolgálat fő céljai, folyamatai, adminisztrációja; a reklamáció helye az ügyfélkapcsolatokban
  • célravezető viselkedési módok, érvelés- és tárgyalástechnika, asszertivitás, hatásos lezárás, strukturált reklamációkezelés
  • írásos válasz a reklamációra, „minőség” a reklamációk mögött: a gyakori esetek gyűjtése, osztályozása, azonosítása

    Időtartam: 2 nap

    Részvételi díj: 176000 Ft

    További információ:

    www.wifi.hu