Helyszín: Kecskemét
Szervező: László Kristóf, e-mail: [email protected]; telefon.: 1/279-1047
Termékkódja: T3-79
Modulok:
A tréning szerepe a Toyota Termelési Rendszerben
A tréner vajon a szakterület legjobbja?
A tréner mint coach
Egyéni, csapat- és céges érdekek összehangolása
Az üzleti paradigma.
A feje tetejére fordított szervezet.
On the job training
A tréner, mint támogató
Tréneri piramis
A konfliktus és az egymásnak feszülő célok
Küzdjünk meg egymással barátsággal...
Win - Win
Mit várunk el a vezetőktől, művezetőktől, csoportvezetőktől a képzésekkel kapcsolatban?
On the job training
Elsőre jót!
Problémába futottál? Jaj de jó!
Felvétel és integráció: ahogy a jó kertész csinálja
Miért félünk a dolgozói lojalitástól?
A vállalat minősége = vezetők minősége?
Lassú előrejutás, konzervativizmus és mégis rendkívüli rugalmasság.
Mit tanult a Toyota a 2nyugattól", hogyan építette azt be a gondolkodásába, és hogyan javított ezeken az elemeken? Motivációs és ösztönzési elméletek egy kicsit másképp (Taylor, Mashlow, Herzberg, Mc Gregor).
A vállalaton belül csupán emberek választják el egymástól a nagy célokat és a kiváló eredményeket.
Az emberek feltöltődnek és elszántakká válnak, ha tisztában vannak azzal, hogy a munkájuk egy magasabb rendű cél megvalósításához járul hozzá.
Vezetők belső kinevelése.
A multifunkcionális (sokoldalúan képzett) munkatársak. Képzési mátrix, képzési terv.
További információ:
www.tuvakademia.hu