kapubanner for mobile

2009. május 8.
Business Coach Akadémia - Értékesítés támogatása coachinggal

Helyszín: Budapest Belváros

Szervező: Business Coach Akadémia, [email protected]

A workshop célja:

Számos esetben az értékesítés támogatására, értékesítési eredmények növelésére kéri fel az edzőt (coach-t) az ügyfél. Ez megtérülés szempontjából is egy viszonylag jól mérhető terület. Ahhoz, hogy az edző eredményesen tudja támogatni partnerét (pl. egy kereskedelmi igazgatót), jó, ha tisztában van azzal, hogy milyen elemekre bontható az értékesítési folyamat, az ügyfél szegmentációtól a felkészülésen és bizalomépítésen keresztül az igényfelkeltésen át a tárgyalás lezárásáig és utánkövetéséig. Megvizsgáljuk a workshopon, hogy az egyes fázisokban miként tudja az edző eredményesen támogatni ügyfelét. A workshop illeszkedik az időgazdálkodás, munka-magánélet, stresszkezelés órák anyagához.

Kiknek ajánljuk?

Ajánljuk mindazoknak, akik már rendelkeznek értékesítési tapasztalattal és azoknak is, akik még nem. A workshop elemei nagy haszonnal alkalmazhatók a gyakorlatban, akár saját magunk coachként értékesítése kapcsán is.

Tematika

 Eladás és értékesítés közötti különbség
 Értékesítés folyamata
 Értékesítés tervezés, felkészülés a tárgyalásra
 Bizalomépítés és igényfelkeltés
 Asszertív kommunikáció az értékesítésben
 Hogyan, mely eszközökkel segítheti a coach az értékesítési vezetőt, hogy még hatékonyabban hozzon döntést? (shadow coaching, visszajelzés, 360 fokos értékelés, tesztek…)
 Konkrét esetek, valós coachingok feldolgozása

Előadó: Kurucz Balázs - business coach és tréner

A workshop időpontja: 2009.05.08 9:00-13:00