2009. május 8.
Business Coach Akadémia - Értékesítés támogatása coachinggal
Helyszín: Budapest Belváros
Szervező: Business Coach Akadémia, [email protected]
Számos esetben az értékesítés támogatására, értékesítési eredmények növelésére kéri fel az edzőt (coach-t) az ügyfél. Ez megtérülés szempontjából is egy viszonylag jól mérhető terület. Ahhoz, hogy az edző eredményesen tudja támogatni partnerét (pl. egy kereskedelmi igazgatót), jó, ha tisztában van azzal, hogy milyen elemekre bontható az értékesítési folyamat, az ügyfél szegmentációtól a felkészülésen és bizalomépítésen keresztül az igényfelkeltésen át a tárgyalás lezárásáig és utánkövetéséig. Megvizsgáljuk a workshopon, hogy az egyes fázisokban miként tudja az edző eredményesen támogatni ügyfelét. A workshop illeszkedik az időgazdálkodás, munka-magánélet, stresszkezelés órák anyagához.
Kiknek ajánljuk?
Ajánljuk mindazoknak, akik már rendelkeznek értékesítési tapasztalattal és azoknak is, akik még nem. A workshop elemei nagy haszonnal alkalmazhatók a gyakorlatban, akár saját magunk coachként értékesítése kapcsán is.
Tematika
Eladás és értékesítés közötti különbség
Értékesítés folyamata
Értékesítés tervezés, felkészülés a tárgyalásra
Bizalomépítés és igényfelkeltés
Asszertív kommunikáció az értékesítésben
Hogyan, mely eszközökkel segítheti a coach az értékesítési vezetőt, hogy még hatékonyabban hozzon döntést? (shadow coaching, visszajelzés, 360 fokos értékelés, tesztek…)
Konkrét esetek, valós coachingok feldolgozása
Előadó: Kurucz Balázs - business coach és tréner
A workshop időpontja: 2009.05.08 9:00-13:00