kapubanner for mobile

2009. november 13.

Kaizen tevékenység: 5S

Helyszín: Budapest Szervező: László Kristóf, [email protected]; 06 1/279-1047

Kaizen: Japánul "változtass a jóért" vagy "fejlesztés"; „continual improvement - CIP" (angol) "Kontinuierliche Verbesserung Prozesse - KVP" (német).

Filozófia, mely a munkahely "minőség" stratégiáját jelenti és gyakran társul más minőség-szabályozó rendszerekkel és módszerekkel, mint például Deming PDCA ciklusával.

A Kaizen célja a veszteségek kiküszöbölése, azaz "azon tevékenységeké, melyek költséget okoznak, de nem teremtenek értéket". Standardizálás követi, mely a szabályozott munkafolyamatokban testesül meg.Képzés ideje és tartalma - (8 óra):


Kaizen tevékenység, a dolgozók bevonása:

  • A Kaizen filozófia lényege, a folyamatos fejlesztés módszertana
  • A Kaizen 4 alapelve
  • A Kaizen formái (egyéni/csoportos)
  • A csoportos Kaizen szervezése, folyamata
  • Az egyéni Kaizen szervezeti és motivációs feltételei, példák
  • A Kaizen integrálása a napi munkafolyamatokba

    5S:

  • Az 5S mint a Lean megalapozásának alapeleme
  • Az 5S lépései
  • 5S gyakorlat
  • Az 5S továbbfejlesztése a vállalat teljes területén

    További információ:

    www.tequa.hu