2009. október 16.
Business Coach Akadémia - Elakadások a coaching folyamatban
Helyszín: Budapest Belváros Szervező: Business Coach Akadémia
A workshop célja:
Az első évfolyamban végzett hallgatóink, habár (vagy talán éppen ezért?) nagy részük hosszú évek óta gyakorló coach volt már, azt jelezte, szeretnének egy külön workshopot hallgatni a nehéz ügyfelek kezelésével kapcsolatban.
Mind éles helyzetben, mind pedig a workshopok védett környezetében végzett gyakorlatok közben újra és újra szembesülünk mindannyian azzal, hogy vannak olyan ügyfelek, és vannak olyan dilemmák, amikor coachként "szárnyakat kapunk", gondolkodni sem kell, halad minden a maga útján, és mindkét fél, coach és coachee is rengeteg energiát és örömöt merít a coaching folyamatából.
És vannak olyan ügyfelek és olyan helyzetek, amik bizony komoly fejtörést okoznak, "akadozik a gépezet", sokat kell gondolkodnunk azon, hogyan tovább. Ilyenkor érdemes végiggondolni, hogy mit is jelent a "nehéz ügyfél2. Biztos, hogy az ügyfél nehéz? Egyáltalán, van olyan, hogy nehéz ügyfél? Kinél van az elakadás, coach-nál vagy coachee-nál?
A workshop keretében a lehetséges elakadási helyzeteket vesszük sorra, és egy olyan gondolkodási sémát alakítunk ki, melynek segítségével a coachok és vezetők új szemszögből nézhetnek rá további elakadásaikra és így új eszközöket kapnak ezek megoldására.
Kiknek ajánljuk?
A workshopot ajánlom kezdő és gyakorló coachoknak, de mindenki másnak is, aki emberekkel dolgozik, és volt már olyan érzése, hogy egy adott ügyféllel, vagy adott kollégával nem jut egyről a kettőre.
Tematika:
Előadó: Madai Kriszta - business coach (közgazdász és pszichológus)
A workshop időpontja: 2009.10.16 9:00 - 13:00
További információ:
[email protected]