kapubanner for mobile

2009. október 8. - 2009. október 29.


Üzleti retorika

Helyszín: KPMG konferencia-központ 1139 Budapest, Váci út 99. Szervező: KPMG-BME Akadémia, 887 7210

A vezetők nyilvános szereplése nagyban befolyásolja a vállalatról kialakult képet. Annak érdekében, hogy ez a kép pozitív legyen, a vezetőknek a legkülönbözőbb fórumokon kell határozottan, kiváló benyomást keltve megnyilvánulniuk.

A közönség ideje drága, figyelme korlátozott, ezért fontos, hogy az előadó beszéde rövid, tartalmas és fókuszált legyen, és egyben az előadó által kívánt hatást is elérje. Ehhez azonban elengedhetetlen a nyilvános szereplés különböző fortélyainak, eszközeinek ismerete és alkalmazása.

A nyolc alkalomból álló retorikai mesterkurzus kiváló lehetőséget teremt vállalatok, szervezetek közép- és felsővezetői számára ezen eszközök megismerésére és elsajátítására.

A sorozat elején a résztvevőknek alkalmuk nyílik saját retorikai szintjük felmérésére, és iránymutatást kapnak arra vonatkozóan, hogy milyen pontokon szükséges változtatniuk. Fejlődésüket heti szinten figyelemmel kísérhetik. Különböző gyakorlatokat és alapos felkészülést követően a résztvevők minden alkalommal beszédet tartanak, ezek rögzítésre kerülnek, és a csoport a beszédeket különböző szempontok alapján közösen elemzi.

Az egyes alkalmak a hatásos beszéd verbális és nonverbális elemeinek megismertetése és folyamatos gyakorlati alkalmazása során a lenti súlypontokra fókuszálnak. A képzéssorozat utolsó két modulja egy tartalmas beszéd megszerkesztésével foglalkozik, ahol a résztvevők nem csak megtanulják, hogy hogyan kell egy beszédet megkomponálni, hanem lehetőségük nyílik annak előadására is.

1. alkalom: 2009. október 8. (09:00 - 14:00)

  • A jó beszéd ismérvei: személyes, őszinte, testreszabott, tömör, érthető
  • Retorikai szint felmérése, a fejlődési pontok meghatározása
  • Felkészülés az első beszédre

    2. alkalom: 2009. október 15. (09:00 - 14:00)

  • Fókuszban: testtartás, gesztusok, mimika
  • Fókuszban: hangregiszter használata, hangszín

    3. alkalom: 2009. október 22. (09:00 - 14:00)

  • Fókuszban: nyelvhelyesség, töltelékszavak, szleng
  • Fókuszban: vizualizáció - Mit lát és hall a közönség?

    4. alkalom: 2009. október 29. (09:00 - 14:00)

  • Fókuszban: nyugodtság, önbizalom, relaxáció, vizualizáció
  • Fókuszban: alkalomhoz illesztett tartalom - mitől válik érdekessé egy előadás?

    További információ:

    http://www.kpmg-bme-akademia.hu