2009. október 8. - 2009. október 29.
Üzleti retorika
Helyszín: KPMG konferencia-központ 1139 Budapest, Váci út 99. Szervező: KPMG-BME Akadémia, 887 7210
A közönség ideje drága, figyelme korlátozott, ezért fontos, hogy az előadó beszéde rövid, tartalmas és fókuszált legyen, és egyben az előadó által kívánt hatást is elérje. Ehhez azonban elengedhetetlen a nyilvános szereplés különböző fortélyainak, eszközeinek ismerete és alkalmazása.
A nyolc alkalomból álló retorikai mesterkurzus kiváló lehetőséget teremt vállalatok, szervezetek közép- és felsővezetői számára ezen eszközök megismerésére és elsajátítására.
A sorozat elején a résztvevőknek alkalmuk nyílik saját retorikai szintjük felmérésére, és iránymutatást kapnak arra vonatkozóan, hogy milyen pontokon szükséges változtatniuk. Fejlődésüket heti szinten figyelemmel kísérhetik. Különböző gyakorlatokat és alapos felkészülést követően a résztvevők minden alkalommal beszédet tartanak, ezek rögzítésre kerülnek, és a csoport a beszédeket különböző szempontok alapján közösen elemzi.
Az egyes alkalmak a hatásos beszéd verbális és nonverbális elemeinek megismertetése és folyamatos gyakorlati alkalmazása során a lenti súlypontokra fókuszálnak. A képzéssorozat utolsó két modulja egy tartalmas beszéd megszerkesztésével foglalkozik, ahol a résztvevők nem csak megtanulják, hogy hogyan kell egy beszédet megkomponálni, hanem lehetőségük nyílik annak előadására is.
1. alkalom: 2009. október 8. (09:00 - 14:00)
2. alkalom: 2009. október 15. (09:00 - 14:00)
3. alkalom: 2009. október 22. (09:00 - 14:00)
4. alkalom: 2009. október 29. (09:00 - 14:00)
További információ:
http://www.kpmg-bme-akademia.hu