kapubanner for mobile

2010. június 24.

Árazás és értékteremtés

Helyszín: Budapest

Szervező: Welker Katalin, [email protected]

Árazási döntésekben résztvevő vezetőknek és irányítóknak, elsősorban a pénzügy-számvitel, marketing, értékesítés és operatív területek szakembereinek.

Kurzusunk a legújabb gyakorlat és technikák bemutatásával, példák és esettanulmányok illusztrálásával, élményszerűen mutatja be a legfontosabb tudnivalókat.

Összefoglaló

  • Mik a hagyományos árképzés főbb módszerei, előnyeik és hátrányaik
  • Hogyan mérjük fel üzletfeleink igényeit a mi irányunkban
  • Hogyan tudunk értéket teremteni termékeinkkel az üzletfelek számára
  • Hogyan árazzunk a vevők elriasztása vagy termékeink leértékelése nélkül
  • Árazási stratégia kialakítása, pénzügyi, versenyképességi, gazdasági és marketing alapokon
  • A cég árpolitikájához való minél teljesebb hozzájárulás


    Tematika
    Értékteremtés

  • Hol a vásárlás hozzáadott értéke?
  • Hogyan differenciáljunk?
  • Mitől növelünk értéket?

    Árazási technikák

  • Költségalapú árképzés
  • Versenyalapú árképzés
  • Vevőalapú árképzés


    Árképzés értékalapon

  • Gazdasági érték az ügyfél részére
  • Árképzés és értéknövelés
  • Legjobb gyakorlat és technikák

    További információ:
    [email protected]